![]() |
|
| |||
| |||
| Det tar alltid å laste explorer synes å miste cookies hele tiden sea monkey virker ok |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje gir Chrome et forsøk? Jeg elsker det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Firefox 3.5 skal være ute i noen dager, skal hastigheten ting opp litt og bli kvitt minnet lekkasjene .... ikke at jeg har hatt noen
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg får minne lekkasjer, er det normalt ned til en dårlig plugin. |
|
| |||
| |||
| Firefox 3.5 har jeg funnet det ganske god stepp, det lastes inn raskt og lagrer passord ect bra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De fleste har ingen problemer med FF.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg gjorde ikke ta det mye am forelsket i IE8 og Chrome på meg lappy
| |||
| |||
| Det er det alle oss oldies feile ... glemte hva jeg skulle si ...
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
sjø apekatt eller opera actally fungerer firefox suger men den gang var bra AOL brwoser er ok |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |