![]() |
|
| |||
| |||
| det tar evighet att ladda Explorer verkar förlora cookies alla temne havet apa fungerar ok |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanske ge Chrome ett försök? Jag älskar det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Firefox 3.5 ska vara ute i ett par dagar, tänkt för att snabba upp saker och ting lite och bli av med minnesläckor .... inte som jag har haft några
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag får minnesläckor, det är normalt ned till en dålig insticksprogrammet. |
|
| |||
| |||
| Firefox 3.5 har jag funnit det ganska bra stepp, den laddas snabbt och lagrar lösenord ect bra. |
|
| |||
| |||
| De flesta människor har inga problem med FF. Jag använder idag det med minfält på alla mina x64-system. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I didnt vidta för att det mycket är kär i IE8 och Chrome på mig lappy
| |||
| |||
| Det är vad alla oss Oldies err ... glömde vad jag skulle säga ...
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
havet apa eller opera actally verk firefox suger men en gång var bra AOL brwoser är ok |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Add-ons Blockeringslista | Mozilla | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 17 Oktober 2009 11:06 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.5 | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 16 december 2008 12:41 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.4 | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 13 november 2008 15:19 |
| Nokia PC Suite suger | Mike0001 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 9 november 2008 09:56 |
| Kaspersky Anti-Virus Sucks! | Cew27 | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 14 oktober 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |