![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, ok jeg har logget inn meetic.co.uk, jeg har problemer, jeg prøver å logge deg på med brukernavn og passord, et nytt vindu åpnes men tomt. På bunnen av vinduet viser for aldre hvordan Tring å laste ned osv, og til slutt etter ca halvtime ingenting, det viser URL problemer. Jeg har prøvd å slå av pop up blocker og det ikke fungerer. Noen ideer? Takk |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke vi støtte dårlig skriptbasert datingtjenester. Enten at Internett-tilkoblingen til tjenesten er noe Mis fungerer. Er dette det eneste stedet der problemet oppstår? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vil du ønsker dette vinduet i rommet ditt?? | redden137 | Av Emne Diskusjon | 7 | 2 februar 2009 16:24 |
| Msn vindu | tinkerbell | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 8 februar 2008 07:04 |
| Windows XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 09:03 |
| Window Vista Hvordan kunne de gjøre dette? | Help1inghand | Windows-operativsystemer | 15 | 9 januar 2008 12:28 |
| Window XP programvare | William DeGrandis | Windows-operativsystemer | 8 | 5 januar 2008 19:21 |
| Thread Tools | |
| |