![]() |
|
| |||
| |||
| Alle kender til et stik i eller freware at jeg kan bruge til at dobbelttjekke mit stavemåde, når du bruger Opera? i IE6 / 7 Jeg plejede at være i stand til blot at klikke på magi , der fulgte med min Google værktøjslinjen men nu sine tydeligvis væk. |
|
| |||
| |||
| GNU aspell
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ikke virkede takket Men jeg lige fundet en online Stavekontrollen at dobbelttjekke mit lange stillinger / tråde jeg allerede foretrækker opera til dvs. |
|
| |||
| |||
|
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Please help hvordan du udskriver skærmen helhed Opera eller Netscape vindue i XP. | Mohi212 | Multimedia & Codecs | 4 | 27th Dec 2008 15:21 |
| Opera brugere stærkt tilskyndet til at opgradere | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 11 | 17 oktober 2008 07:03 |
| Enhver bruger en kvalitet alternativ til firefox / opera? | Buchanan | Webbrowsere & FTP Klienter | 6 | 17 februar 2008 04:36 |
| Opera-browser | prasad26 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 8 februar 2008 00:33 |
| Thread Tools | |
| |