vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web-selaimet ja FTP Clients

Register

Opera!

Reply

Thread Tools
Old 25 huhtikuu 2008, 07:13
Rahoittajien ryhmän

Default Opera!

Jokainen tietää, että pistoke tai freware, että voin käyttää kaksinkertaisen tarkistaa oikeinkirjoituksen, kun käytät ooppera? vuonna IE6 / 7 i-kirjain käytetty voi vain napsauttamalla oikeinkirjoituksen joka tuli Google työkaluriviltä mutta nyt sen ilmeisesti mennyt.
Old 25 huhtikuu 2008, 07:16
Rahoittajien ryhmän

Default Opera!

GNU Aspell

Old 25 huhtikuu 2008, 09:32
Rahoittajien ryhmän

Default Opera!

Ei työn ansiosta kuitenkin Löysin juuri online tarkistusohjelmasi kaksinkertaistaa tarkistaa kauan posts / viestijoukot i jo mieluummin ooppera IE
Old 25 huhtikuu 2008, 11:23
Rahoittajien ryhmän

Default Opera!

http://www.opera.com/support/tutoria...ra/spellcheck/

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ole hyvä ja auta miten tulostaa näytön koko Opera tai Netscape ikkunan Xp. Mohi212 Multimedia & Codecs 4 27. Joulukuu 2008 15:21
Opera käyttäjät erittäin kehottaa päivittämään evilfantasy Web-selaimet ja FTP Clients 11 17. lokakuu 2008 07:03
Jokainen käyttää laadun vaihtoehto firefox / ooppera? Buchanan Web-selaimet ja FTP Clients 6 17th Feb 2008 04:36
Opera-selaimessa prasad26 Web-selaimet ja FTP Clients 1 8th Feb 2008 00:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.