![]() |
|
| |||
| |||
| Iedereen weet van een plug in of freware die ik kan gebruiken om dubbele check my spelling bij het gebruik van de opera? in IE6 / 7 i die wordt gebruikt om te kunnen klikt u op de betovering dat kwam met mijn google toolbar maar nu zijn blijkbaar verdwenen. |
|
| |||
| |||
| GNU Aspell
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Werkte niet dankzij maar, ik vond een online spellingcontrole en controleer mijn lange posts / threads ik al liever opera tot dwz |
|
| |||
| |||
|
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Please help hoe print scherm een hele Opera of Netscape venster in XP. | Mohi212 | Multimedia & Codecs | 4 | 27 dec 2008 15:21 |
| Opera-gebruikers sterk aangemoedigd om te upgraden | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 11 | 17 okt 2008 07:03 |
| Iedereen die gebruik maken van een kwalitatief alternatief voor firefox / opera? | Buchanan | Web Browsers & FTP Clients | 6 | 17 feb 2008 04:36 |
| Opera browser | prasad26 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 8 feb 2008 00:33 |
| Thread Tools | |
| |