![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm, goed idee dat
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Die zullen de grote reeks van de gebruikers die gebruik maken van zeer oude Pentium 90-133 computers Ik verwacht. IE4 loopt heel aanvaardbaar op hen. IE6 en 7 niet draaien op hen allen en niet zou Win2000 + Firefox op een gok, dat krijgt door op 266MHz/64MB maar 133MHz/16MB is een andere ketel van vis. Wat Paypal lijken te zeggen is dat ze weigeren de toegang tot alle hardware wanneer zij tot haar tiende verjaardag.
Ja, dat moet worden gedaan, ze zijn gewoon een gevaar op het internet hoe goed ze ook mogen zijn voor Office werk. Gewoon om te zien wat er gebeurd is heb ik een aantal oude browsers uit op het internet. Mosaic crashte zelfs voordat zoekt op Google, ik denk dat de infrastructuur anders was genoeg terug dan is dat alleen het zien van de huidige pakketten doden. Netscape Navigator 3.02 neergestort zoekt op Google, maar het kon zien vanille verschillende sites. Ze hadden geen idee wat er komt, de mensen die destijds schreef, voelt het alsof het was pas later dat "als ik niet weet wat het betekent I'll grit mijn tanden en negeren" is de mantra. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Een groot aantal nog steeds gebruik maken van Internet Explorer 4? Ze natuurlijk niet hebben gekeken naar de gehele wereld gebruik stats vervolgens http://www.thecounter.com/stats/2008/March/browser.php Ik zou niet bellen 7160 van circa 10.000.000 significante |
|
| |||
| |||
| PayPal: We zullen niet blokkeren Safari-gebruikers PayPal, De elektronische betalingsdienstaanbieders eigendom van eBay Inc, heeft ontkend dat hij overweegt te tag Apple Inc. 's Safari als "onveilig" en blokkeren de toegang tot de site. "We hebben absoluut niet de bedoeling van het blokkeren van de huidige versies van alle browsers, waaronder Apple's SafariVanaf onze website, "een bedrijf woordvoerster zei in een e-mail laat vrijdag. PayPal is een reactie op de rapporten van een onderzoek papier vrijgegeven vóór de week van Michael Barrett, de firma's chief information security officer, dat zei de betalingsdienstaanbieder zou verbod browsers die niet over een manier te blokkeren bekende of vermoede phishing-sites, en heeft geen ondersteuning voor uitbreiding Validation (EV) certificaten. Weergave: Volledige artikel @ ComputerWorld |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ziet eruit als een vent van Apple net zei dat het niet waar op dat blog gekoppeld aan ... Ik strijd aan te nemen zijn er nog 10 mensen met Netscape 2
|
| |||
| |||
| Een van deze was ik te zien als ik kon. |
|
| |||
| |||
| Waar heb je het beheer van het vinden van een exemplaar dat oud? Zijn ze ergens gearchiveerd?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| http://sillydog.org/narchive/full123.php is het uitgangspunt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| New Kid On The Block ... lol | USB | Introduceer jezelf hier | 11 | 14 apr 2009 10:03 |
| Paypal - Niet genoeg geld in mijn account fout / bug | Coolyxxx | Off Topic Discussie | 8 | 28 feb 2009 15:18 |
| Wat PayPal account to Get | robina80 | Off Topic Discussie | 4 | 10 feb 2009 09:02 |
| Paypal kosten rekenmachine | Gazmondo | Off Topic Discussie | 3 | De 6 maart 2008 13:11 |
| Paypal niet goed geladen | barnseytheref | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 19 jun 2007 08:31 |
| Thread Tools | |
| |