![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hmm, god ide som
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
De vil være betydelig sett av brukere som bruker veldig gammel Pentium 90-133 datamaskiner jeg forventer. IE4 går ganske acceptably på dem. IE6 og 7 ikke kjøre på dem i det hele tatt og verken ville Win2000 + Firefox på en gjetning, som blir med på 266MHz/64MB men 133MHz/16MB er en annen kjele med fisk. Hva Paypal synes å være å si er at de vil nekte tilgang til all maskinvaren når den når sin tiende bursdag.
Ja, det må gjøres, er de bare en fare på Internett imidlertid godt de kan for Office arbeid. Bare for å se hva som skjedde tok jeg noen gamle nettlesere ut på Internett. Mosaic krasjet selv før du ser på Google, jeg tror infrastrukturen var annerledes nok tilbake da bare ser dagens pakker drepe den. Netscape Navigator 3.02 krasjet ser på Google, men det kunne se flere vanilje nettsteder. De hadde ingen anelse om hva som kommer, de menneskene som skrev tilbake da, det føles som om det bare var senere at "hvis jeg ikke vet hva det betyr at jeg skal strø mine tenner og ignorere det" ble mantra. Min System: Tim
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Et betydelig antall fortsatt bruke Internet Explorer 4??
De åpenbart ikke har sett på verdensbasis bruksstatistikk statistikkintervall deretter http://www.thecounter.com/stats/2008/March/browser.php Jeg vil ikke kalle 7160 ut på om lag 10.000.000 betydelig |
|
|
|||
|
|||
|
PayPal: Vi vil ikke blokkere Safari
PayPal, Elektronisk betaling tjeneste som eies av eBay Inc., har benektet at de planlegger å merke Apple Inc. s Safari som usikre og blokkerer den fra å få tilgang til nettstedet. "Vi har absolutt ingen intensjon om å blokkere nåværende versjoner av alle nettlesere, inkludert Apples SafariFra vår nettside, et selskap spokeswoman sier i en e-post sent fredag. PayPal var reagerer til rapporter om et forsknings-papir utgitt uke før av Michael Barrett, firmaets sjef informasjonssikkerhet offiser, som sa at betalingen tjenesten ville utestenge nettlesere som manglet en måte å blokkere kjente eller phishing-nettsteder, og ikke støtter Extended Validation (EV) sertifikater. Vis: Full Artikkel @ ComputerWorld |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ser ut som noen balanse fra Apple nettopp sa det var utro på bloggen knyttet til ...
I kampen for å tro det fremdeles 10 personer bruker Netscape 2
|
|
|||
|
|||
|
En av dem var meg se om jeg kunne.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvor fant du klarer å finne et eksemplar som gammel? Er de arkiverte sted?
|
|||
|
|||
|
http://sillydog.org/narchive/full123.php er utgangspunkt.
|