![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har thgis irriterende problem med flash video når palying en video på You tube videoen hopp fra normal størrelse til 1 qaurter av størrelsen i øvre venstre hjørne og holder hopping i mellom de to når videoen er en kvart størrelse av Resten av skjermen har linjer og farger i original video på det enda tho hele videoen vises i øvre venstre hjørne jeg bruker riktig skjermdriverne btw dette skjer på alle Internettbrukere mozilla krom ie7, og jeg bruker den nyeste versjonen av Flash bt det også hatt dette problemet på forrige versjon Jeg håper jeg postet dette på rett plass takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Marko, bør du ikke begynne å duplisere tråder, takk.
| |||
| |||
| Prøv å oppdatere Flash-spilleren, eller java. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Flash-avspilling av lyd, men ikke video på nettstedet. | inthehook | Web Design, hosting & SEO | 0 | 11 oktober 2009 16:11 |
| Avspilling av video, det som teller? | wannabevj | General Hardware Chat | 1 | 30 juli 2009 14:22 |
| Flash Video Problem | Marko | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 23 juni 2009 03:52 |
| Avspilling av video | tinkerbell | Multimedia & Kodeker | 1 | 3 okt 2008 08:42 |
| Problem med lyd spiller | lucki | Multimedia & Kodeker | 2 | 30 oktober 2007 20:36 |
| Thread Tools | |
| |