![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ok jeg er ny her, så undskylder, hvis det er det forkerte forum.
Min kæreste har en Acer laptop (som han ikke har haft alt for lang tid). Anyway, jeg prøvede et par måneder siden for at komme ind på LINK SLETTET! og det ville ikke arbejde - Jeg har lige fået IE fejl side fortæller mig at opdatere etc etc. Forfriskende ikke virker. Jeg har forsøgt at komme ind på hjemmesiden siden uden held. Men min mor har en ny lignende Acer laptop og jeg kan altid komme ind på det amerikanske MAC kosmetik hjemmeside. Jeg kan altid få på engelsk MAC kosmetik, bare ikke de amerikanske. Jeg har ingen idé om, hvorfor .... mine venner fra London og Leeds kan få på den amerikanske en .... HJÆLP! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det kunne være din internetudbyder, hvis det fortsat ikke sige et par dage senere, men stadig arbejder for dine venner, så kan det være et problem med din computer, men hvis dette er den eneste websted, der ikke virker ville jeg være tilbøjelig at sige sin intet galt med din pc.
|
|||
|
|||
|
Jeg har også konstateret, at installere den nye Internet Explorer 7 slags masser af fælles IE problemer.
|
|
|
|||
|
|||
|
godt yahoo. dk ikke virker en stor del af tiden, men yahoo. co. uk gør .... Jeg har IE 7 også
|
|
|
|||
|
|||
|
Har du gjort en nylig spyware og virus scanning?
Hvis ikke får Spybot og køre den. |
|
|
|||
|
|||
|
Opgraderingen til IE7 bør fjerne det som 6 er CSS funktionalitet problemer.
|