mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Problem med Internet Explorer og visse nettsteder

Reply

Thread Tools
Old 20 april 2007, 13:54
New Member Group

Default Problem med Internet Explorer og visse nettsteder

Ok jeg er ny her så unnskyldninger hvis dette er feil forum.

Kjæresten min har en Acer bærbar (som han ikke har hatt for lang). Uansett, jeg prøvde et par måned siden for å komme inn på LINK slettet! og det ville ikke fungere - Jeg fikk IE feilside fortelle meg om å oppdatere etc etc. Oppdaterer ikke fungerer. Jeg har blitt prøver å komme inn på nettstedet siden da uten hell.

Men min mor har en ny tilsvarende Acer bærbar PC, og jeg kan alltid komme inn på amerikansk MAC kosmetikk nettsted.

Jeg kan alltid komme inn på engelsk MAC kosmetikk, bare ikke den amerikanske ett. Jeg aner ikke hvorfor .... vennene mine fra London og Leeds kan komme inn på amerikansk en ....

HJELP!
Old 20 april 2007, 13:59
Administrator Group

Det kan være din ISP hvis den fortsetter å ikke si et par dager senere, men likevel fungerer for vennene dine så det kan være et problem med datamaskinen din, men hvis dette er det eneste området som ikke fungerer Jeg vil være tilbøyelig å si det ikke noe galt med din PC.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 april 2007, 14:43
Administrator Group

Jeg har også funnet installere nye Internet Explorer 7 sorterer massevis av felles IE problemer.
Old 20 april 2007, 16:33
New Member Group

Brønnen yahoo. com ikke virker mye av tiden, men yahoo. co. uk gjør .... Jeg har IE 7 for
Old 20 april 2007, 16:36
Administrator Group

Har du gjort en fersk spyware og virusskanningen?

Hvis ikke får Spybot og kjøre den.
Old 25 april 2007, 19:08
Medlem Group

De oppgraderer til IE7 skal eliminere det som 6 har CSS funksjonalitet problemer.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Internet Explorer Permission Problem. crazyforISA Nettlesere & FTP Clients 5 12 oktober 2009 16:48
Problemet når jeg prøver å logge på visse nettsteder gudfar Nettlesere & FTP Clients 2 22 mai 2009 11:10
Internet Explorer-problem? simon c Nettlesere & FTP Clients 2 9 januar 2009 06:31
Internet Explorer 7 carpious Nettlesere & FTP Clients 2 21 juni 2008 15:15
Internet Explorer har et problem Stepfole Nettlesere & FTP Clients 3 21 april 2008 15:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.