![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok jeg er ny her så unnskyldninger hvis dette er feil forum. Kjæresten min har en Acer bærbar (som han ikke har hatt for lang). Uansett, jeg prøvde et par måned siden for å komme inn på LINK slettet! og det ville ikke fungere - Jeg fikk IE feilside fortelle meg om å oppdatere etc etc. Oppdaterer ikke fungerer. Jeg har blitt prøver å komme inn på nettstedet siden da uten hell. Men min mor har en ny tilsvarende Acer bærbar PC, og jeg kan alltid komme inn på amerikansk MAC kosmetikk nettsted. Jeg kan alltid komme inn på engelsk MAC kosmetikk, bare ikke den amerikanske ett. Jeg aner ikke hvorfor .... vennene mine fra London og Leeds kan komme inn på amerikansk en .... HJELP! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være din ISP hvis den fortsetter å ikke si et par dager senere, men likevel fungerer for vennene dine så det kan være et problem med datamaskinen din, men hvis dette er det eneste området som ikke fungerer Jeg vil være tilbøyelig å si det ikke noe galt med din PC.
| |||
| |||
| Jeg har også funnet installere nye Internet Explorer 7 sorterer massevis av felles IE problemer. |
|
| |||
| |||
| Brønnen yahoo. com ikke virker mye av tiden, men yahoo. co. uk gjør .... Jeg har IE 7 for |
|
| |||
| |||
| Har du gjort en fersk spyware og virusskanningen? Hvis ikke får Spybot og kjøre den. |
|
| |||
| |||
| De oppgraderer til IE7 skal eliminere det som 6 har CSS funksjonalitet problemer. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Internet Explorer Permission Problem. | crazyforISA | Nettlesere & FTP Clients | 5 | 12 oktober 2009 16:48 |
| Problemet når jeg prøver å logge på visse nettsteder | gudfar | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 22 mai 2009 11:10 |
| Internet Explorer-problem? | simon c | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 9 januar 2009 06:31 |
| Internet Explorer 7 | carpious | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 21 juni 2008 15:15 |
| Internet Explorer har et problem | Stepfole | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 21 april 2008 15:13 |
| Thread Tools | |
| |