![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok jag är ny här så ursäkta om detta är fel forum. Min pojkvän har en Acer laptop (som han inte haft alltför länge). Anyway, jag försökte ett par månader sedan att få komma ut LINK bort! och det inte skulle fungera - Jag fick just IE fel sida om att jag måste uppdatera etc etc. Uppfriskande fungerar inte. Jag har försökt att få komma ut på hemsidan sedan dess utan lycka. Däremot har min mor en ny liknande Acer laptop och jag kan alltid få ut det amerikanska MAC kosmetika hemsida. Jag kan alltid få komma ut på engelska MAC kosmetika, bara inte den amerikanska. Jag har ingen aning varför .... mina vänner från London och Leeds kan få på den amerikanska .... HJÄLP! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan vara din ISP om det fortsätter att fungera säga några dagar senare, men fortfarande fungerar för dina vänner så kan det vara ett problem med datorn, men om detta är den enda platsen som inte fungerar skulle jag bli benägen vill säga det inget fel på din dator.
| |||
| |||
| Jag har också funnit att installera den nya Internet Explorer 7 sorters massor av gemensamma IE problem. |
|
| |||
| |||
| väl yahoo. com fungerar inte en stor del av tiden men yahoo. co. uk gör .... jag har IE 7 också |
|
| |||
| |||
| Har du gjort en ny spionprogram och virus scan? Om inte får Spybot och kör det. |
|
| |||
| |||
| Uppgraderingen till IE7 skulle eliminera detta som 6 har CSS funktionalitet problem. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Internet Explorer Permission Problem. | crazyforISA | Webbläsare & FTP Klienter | 5 | 12 Oktober 2009 16:48 |
| Problemet när man försöker logga in på vissa webbplatser | gudfader | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 22 maj 2009 11:10 |
| Internet Explorer problem? | simon c | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 9 januari 2009 06:31 |
| Internet Explorer 7 | carpious | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 21 juni 2008 15:15 |
| Internet Explorer har stött på ett problem | Stepfole | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 21 april 2008 15:13 |
| Thread Tools | |
| |