vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web-selaimet ja FTP Clients

Register

Pronblem avaa sivustot ..!! 1

Reply

Thread Tools
Old 26 tammikuu 2008, 23:34
Jäsen

Default Pronblem avaa sivustot ..!! 1

Hei ...
Koska viime viikolla olen ongelmaa minun net. Vaikka net-yhteys on käytössä, verkkosivujen dont auki. Ja joskus kaikki hakemukset juuttua .... ei roikkua, ne vain saada polleeta.
Evrything saa bak normaalia pian i puolestaan modeemia pois päältä. Niin, luulisin Theres ongelma välisestä tiedonsiirrosta minun tietokone ja modeemi. Ole varma, mutta thats wat i think.
Ajatus wat toukokuu b ongelmaa ...??
Ainoa ohjelmisto i asennettu äskettäin on "VC # 2008 Express Edition", MS verkkosivuilla. Sen todellinen, niin tapana b aiheuttamatta haittaa.
Olen jopa uudelleen asentanut modeemia, mutta ongelma jatkuu.

Den wats d ongelma WID minun PC ..?
Old 27 tammikuu 2008, 16:36
Banned ryhmän

sinä vain päivittää os Vistaan?

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 28 tammikuu 2008, 00:05
Jäsen

Nope. En.
Minulla on XP SP2 on asennettuna omassa koneessa.
Old 28 tammikuu 2008, 13:40 MTV
Banned ryhmän

onko kuljettaja päivityksiä sitä?
Old 28 tammikuu 2008, 21:59
Jäsen

Päivitykset ..?
jos ur puhu päivitykset IE, sitten kyllä, on olemassa. Olen työskennellyt IE6 ja ja IE7 on käytettävissä. Pelkästään laiska asentamaan se .... lol.
mutta päivittäminen explorer tapa ratkaista ongelma. Olen jatkanut IE6 on melko pitkään, ja se toimii hyvin.
Lisäksi sain Mozilla asennettu minun PC samoin, joka on täysin ajan tasalle, ja sama ongelma sen kanssa.
Old 29 tammikuu 2008, 19:20
Banned ryhmän

upadates varten modum tai langaton adaperter tai lääni
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
HQ ja DR sivustojen kanssa AD sisäänkirjoittautumissivuksesi viperdude Windows-käyttöjärjestelmät 0 21. toukokuuta 2009 20:02
Kaikki hyvät moottoripyöräonnettomuuteen sivustoissa? KanoakaVirus Off Topic Discussion 3 19. Jul 2008 08:44
Cant pääsyn tietyille Internet-sivuille? lapio Web-selaimet ja FTP Clients 1 4th Feb 2008 10:47
Cant pääsyn tiettyjen alueiden mrdaveyk Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 19. marraskuu 2007 06:24
Web-sivustot Sweethazel Esittele itsesi Täällä 6 10. Sep 2007 12:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.