![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei ... Koska viime viikolla olen ongelmaa minun net. Vaikka net-yhteys on käytössä, verkkosivujen dont auki. Ja joskus kaikki hakemukset juuttua .... ei roikkua, ne vain saada polleeta. Evrything saa bak normaalia pian i puolestaan modeemia pois päältä. Niin, luulisin Theres ongelma välisestä tiedonsiirrosta minun tietokone ja modeemi. Ole varma, mutta thats wat i think. Ajatus wat toukokuu b ongelmaa ...?? Ainoa ohjelmisto i asennettu äskettäin on "VC # 2008 Express Edition", MS verkkosivuilla. Sen todellinen, niin tapana b aiheuttamatta haittaa. Olen jopa uudelleen asentanut modeemia, mutta ongelma jatkuu. Den wats d ongelma WID minun PC ..? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sinä vain päivittää os Vistaan?
| |||
| |||
| Nope. En. Minulla on XP SP2 on asennettuna omassa koneessa. |
|
| |||
| |||
| onko kuljettaja päivityksiä sitä? |
|
| |||
| |||
| Päivitykset ..? jos ur puhu päivitykset IE, sitten kyllä, on olemassa. Olen työskennellyt IE6 ja ja IE7 on käytettävissä. Pelkästään laiska asentamaan se .... lol. mutta päivittäminen explorer tapa ratkaista ongelma. Olen jatkanut IE6 on melko pitkään, ja se toimii hyvin. Lisäksi sain Mozilla asennettu minun PC samoin, joka on täysin ajan tasalle, ja sama ongelma sen kanssa. |
|
| |||
| |||
| upadates varten modum tai langaton adaperter tai lääni |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HQ ja DR sivustojen kanssa AD sisäänkirjoittautumissivuksesi | viperdude | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 21. toukokuuta 2009 20:02 |
| Kaikki hyvät moottoripyöräonnettomuuteen sivustoissa? | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 3 | 19. Jul 2008 08:44 |
| Cant pääsyn tietyille Internet-sivuille? | lapio | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 4th Feb 2008 10:47 |
| Cant pääsyn tiettyjen alueiden | mrdaveyk | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 19. marraskuu 2007 06:24 |
| Web-sivustot | Sweethazel | Esittele itsesi Täällä | 6 | 10. Sep 2007 12:09 |
| Thread Tools | |
| |