mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

Pronblem bij het openen van sites ..! 1

Reply

Thread Tools
Old 26 januari 2008, 23:34
Lid Fractie

Hi ...
Sinds vorige week ben ik geconfronteerd met een probleem met mijn net. Hoewel de netto-verbinding is ingeschakeld, websites dont open. En soms alle applicaties blijven steken .... niet hangen, ze blijven steken op.
Evrything krijgt bak normaal zo snel als ik mijn modem uit te schakelen. Dus, ik denk theres een probleem in de overdracht van gegevens tussen mijn pc en modem. Niet zeker van, maar dat is wat ik denk.
Enig idee wat het probleem mei b ...??
De enige software installeerde ik onlangs is "VC # 2008 Express Edition", vanuit MS website. Haar echte, dus wont b waardoor eventuele schade.
Ik heb zelfs opnieuw geïnstalleerd mijn modem, maar het probleem nog steeds aanhoudt.

Den wats d probleem wid mijn PC ..?
Old 27 januari 2008, 16:36
Banned Groep

heeft u alleen uw besturingssysteem upgraden naar Vista?

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 28 januari 2008, 00:05
Lid Fractie

Nope. Ik deed het niet.
Ik heb XP SP2 is geïnstalleerd op mijn machine.
Old 28 januari 2008, 13:40
Banned Groep

Zijn er updates voor het stuurprogramma?
Old 28 januari 2008, 21:59
Lid Fractie

Updates voor ..?
indien ur talking van updates voor IE, dan ja, er zijn. Ik werk met IE6 en IE7 en beschikbaar is. Gewoon lui te installeren .... lol.
maar het bijwerken van de ontdekkingsreiziger wont oplossen van het probleem. Ik heb verder met IE6 voor behoorlijk lange tijd en het werkt goed.
Trouwens, ik heb Mozilla geïnstalleerd op mijn PC en die volledig is bijgewerkt en hetzelfde probleem doet zich mee.
Old 29 januari 2008, 19:20
Banned Groep

upadates voor de modum of draadloze adaperter of LAN
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.