![]() |
|
| |||
| |||
| Hi ... Sinds vorige week ben ik geconfronteerd met een probleem met mijn net. Hoewel de netto-verbinding is ingeschakeld, websites dont open. En soms alle applicaties blijven steken .... niet hangen, ze blijven steken op. Evrything krijgt bak normaal zo snel als ik mijn modem uit te schakelen. Dus, ik denk theres een probleem in de overdracht van gegevens tussen mijn pc en modem. Niet zeker van, maar dat is wat ik denk. Enig idee wat het probleem mei b ...?? De enige software installeerde ik onlangs is "VC # 2008 Express Edition", vanuit MS website. Haar echte, dus wont b waardoor eventuele schade. Ik heb zelfs opnieuw geïnstalleerd mijn modem, maar het probleem nog steeds aanhoudt. Den wats d probleem wid mijn PC ..? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heeft u alleen uw besturingssysteem upgraden naar Vista?
| |||
| |||
| Nope. Ik deed het niet. Ik heb XP SP2 is geïnstalleerd op mijn machine. |
|
| |||
| |||
| Zijn er updates voor het stuurprogramma? |
|
| |||
| |||
| Updates voor ..? indien ur talking van updates voor IE, dan ja, er zijn. Ik werk met IE6 en IE7 en beschikbaar is. Gewoon lui te installeren .... lol. maar het bijwerken van de ontdekkingsreiziger wont oplossen van het probleem. Ik heb verder met IE6 voor behoorlijk lange tijd en het werkt goed. Trouwens, ik heb Mozilla geïnstalleerd op mijn PC en die volledig is bijgewerkt en hetzelfde probleem doet zich mee. |
|
| |||
| |||
| upadates voor de modum of draadloze adaperter of LAN |