![]() |
|
| |||
| |||
| Hej ... Sedan förra veckan är jag inför ett problem med min netto. Även om netto samband är på webbplatser dont öppen. Och ibland alla program fastnar .... inte hänga, de bara fastnar upp. Evrything blir bak normala så fort jag slår mitt modem avstängd. Så jag gissar Theres ett problem i överföringen mellan datorn och modemet. Inte säker på det, men thats wat tror jag. Varje idé wat maj b problemet ...?? Det enda program jag installerat nyligen är "VC # 2008 Express Edition", från MS hemsida. Dess verkliga, så wont b orsaka någon skada. Jag åter installerade mitt modem, men problemet kvarstår. Den wats d problemet WID min dator ..? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du bara uppgradera din OS till Vista?
| |||
| |||
| Nope. Det gjorde jag inte. Jag har XP SP2 installerat på min dator. |
|
| |||
| |||
| Finns det några drivrutinsuppdateringar för det? |
|
| |||
| |||
| Uppdateringar för ..? om ur talar av uppdateringar för Internet Explorer, så ja, det finns. Jag jobbar med IE6 och IE7 och är tillgänglig. Att vara lata för att installera den .... lol. men uppdatera explorer brukar lösa problemet. Jag har fortsatt med IE6 för ganska länge och det fungerar bra. Förresten, jag har Mozilla installerat i min dator och som är fullt uppdaterad och samma problem uppstår med den. |
|
| |||
| |||
| upadates för modum eller trådlös adaperter eller LAN |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| HQ och DR webbplatser med AD inloggning | viperdude | Windows-operativsystem | 0 | 21 maj 2009 20:02 |
| En bra motorcykel webbplatser? | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 3 | 19 juli 2008 08:44 |
| Cant åt vissa webbplatser?? | spade | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 4 februari 2008 10:47 |
| Cant till vissa platser | mrdaveyk | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 19 november 2007 06:24 |
| Webbplatser | Sweethazel | Presentera dig här | 6 | 10:e sep 2007 12:09 |
| Thread Tools | |
| |