![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen, jeg har et lite problem med nettleseren når jeg prøver å komme inn på internett står det noe om proxy-innstillinger, men jeg kan komme på MSN via skrivebordet mitt snarvei. hva Baffles meg er at MSN bruker internett, og jeg skrånende få inn noen nettside .... all hjelp vil være appriciated takk Sie! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nettleser proxyer gjelder bare http-trafikk. MSN er et annet tilkoblingsprosessen.
Internett-leverandøren, formodentlig, insisterer på at du bruker deres proxy, og de fortalte deg det da du registrerte deg for tjenesten. Eller kanskje ikke, kanskje det siste, og de prøvde å fortelle deg og du ikke varsel. Eller er det en annen årsak helt, og vi trenger å se feilmeldingen til å vite hva. Har du prøvd å sjekke din ISP's help system? Hva er det du leser hit med? Min System: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verktøy> Alternativer for Internett> LAN-innstillinger.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slik oppretter du en Internett Proxy - Sju Proxyer? | ashaiba | General Software Chat | 19 | 3 nov 2008 13:07 |
| Internet Proxy Software | bigyin | General Software Chat | 5 | 20 mai 2008 10:46 |
| Nettleser Proxy | ashaiba | Nettlesere & FTP Clients | 5 | 18 februar 2008 04:17 |
| McAfee Proxy Service Module Problemer | chez_fletch2002 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 22 juli 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |