![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, jag har ett litet problem med min webbläsare när jag försöker komma in på internet står det något om proxyinställningarna, men jag kan gå vidare till MSN via mitt skrivbord genväg. vad baffles mig är att msn använder Internet och jag skränande komma på någon webbplats .... alla hjälpa till att appriciated tack Sie! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Webbläsarevänlig fullmakter gäller endast http-trafik. MSN är en annan anslutning process.
Din ISP, förmodligen, insisterar på att du använder deras ombud och de sa ju så när du registrerade dig för tjänsten. Eller kanske inte, kanske är det senaste och de försökte berätta för dig och du inte märker. Eller det är en annan orsak helt och vi behöver se felmeddelandet att veta vad. Har du provat att kontrollera din ISP: s hjälpsystem? Vad är du surfa hit med? Mitt System: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verktyg> Internet-alternativ> LAN-inställningar.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skapa ett Internet Proxy - Sju Proxyservrar? | ashaiba | General Software Chat | 19 | 3 november 2008 13:07 |
| Internet Proxy Software | bigyin | General Software Chat | 5 | 20 maj 2008 10:46 |
| Webbläsarevänlig Proxy | ashaiba | Webbläsare & FTP Klienter | 5 | 18 februari 2008 04:17 |
| McAfee Proxy Service Module Problem | chez_fletch2002 | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 22 juli 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |