![]() |
|
| |||
| |||
| (Ikke sikker på, hvor dette emne ville passe som jeg ikke se et forum for internet-relaterede emner ...) Bare et par minutter siden, jeg kan ikke længere få adgang til en vens blog, fordi min firefox browser bliver ved med at vise denne "401 Webstedet er blokeret af administratoren" fejlmeddelelse. Jeg er administrator på min laptop, og jeg kan få adgang til blog frit bare et par minutter siden. Desuden tvivler jeg på en måde blog vil have noget obskønt indhold ville det? Er der nogen, der ved, hvordan du deaktiverer disse fejlmeddelelser til Firefox? Jeg kan ikke finde noget beslægtede i Tools -> Options-menuen. Tak =) Aiko ~ Chan ~ |
|
| |||
| |||
| Det ville komme under webbrowsere og FTP-klienter. Det vil blive flyttet. Når den siger, blokeret af administratoren, måske betyder det, at administrator af bloggen? |
|
| |||
| |||
| Nej det er ikke blokeret af admin (hvorfor skulle hun blokere en blog?). Jeg synes det er en fælles fejl også. |
|
| |||
| |||
| Flyttet til webbrowsere & FTP Klienter forum. Har du forsøgt at nulstille routeren? |
|
| |||
| |||
| Er nulstillet browseren den eneste måde at rette dette? Er der ikke nogle option i browseren eller noget for at annullere denne? Jeg er egentlig ikke er fortrolige med computere, så jeg er ikke sikker på hvor du skal begynde, såsom hvordan man kan nulstille router, hvor kan jeg finde de Internet-indstillinger, der styrer 401 fejl osv. thnx. |
|
| |||
| |||
| Et af de steder, jeg forsøger at få adgang, er dette selvstudium blog: http://www.mermaiddiaries.com/2006/11/build.html Nogen af selvstudiet links på siden, ville give mig en 401-fejl, men ikke siden fra selve linket. Det er slags weird. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fejl popup; IE7 er stødt og fejl ... | jonkon2 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 30. maj 2009 00:30 |
| Firefox 3.1 Omdøbte Firefox 3.5 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 5th Mar 2009 18:49 |
| Hvilket grafikkort er bedst for de seneste spil | rejuvenated | Grafikkort & Monitors | 4 | 15 oktober 2008 12:36 |
| Seneste på Startmenuen Gone! | Mike0001 | Windows-operativsystemer | 4 | 15 august 2008 12:41 |
| Hjælp venligst med IE7 & Firefox fejlmeddelelser | Kazlane | Webbrowsere & FTP Klienter | 6 | 20 januar 2008 09:38 |
| Thread Tools | |
| |