![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| (Ei ole varma, mistä tämä aihe sopisi niin en näe foorumin Internet-aiheista ...) Vain muutama minuutti sitten, en voi enää käyttää kaverille blogi koska firefox-selaimen pitää osoituksemme "401 Web-sivusto on estänyt järjestelmänvalvoja-virhesanoma. Olen järjestelmänvalvoja minun kannettava tietokone, ja voin käyttää blogia vapaasti vain muutama minuutti sitten. Lisäksi epäilen, muoti-blogi olisi mitään siveetöntä materiaalia se? Onko kukaan tiedä, kuinka poistaa nämä virhesanomat Firefox? En löydä mitään liittyviä Työkalut -> Asetukset-valikko. Kiitos =) Aiko ~ chan ~ |
|
| |||
| |||
| Se kuuluvat Web-selaimet ja FTP-asiakkaille. Se saa siirtää. Kun se sanoo estänyt ylläpitäjä, ehkä se tarkoittaa, että järjestelmänvalvoja on blogi? |
|
| |||
| |||
| Ei se ei ole estänyt sen admin (miksi hän estää blogi?). Mielestäni on yhteinen virhe liikaa. |
|
| |||
| |||
| Siirretty Web Selaimet & FTP Clients foorumilla. Oletko kokeillut palauttanut reititin? |
|
| |||
| |||
| On palauttanut selaimen ainoa tapa korjata tämä on? Ei ole olemassa joitakin vaihtoehto selaimen tai jotain peruuttaa tämän? En ole oikeastaan tuttu tietokoneiden kanssa, joten en ole varma, mistä aloittaa, kuten kuinka nollata reititin, jossa voin löytää Internetin vaihtoehtoja valvoa 401 virhe jne. thnx. |
|
| |||
| |||
| Yksi sivustot Yritän päästä tämä opetusohjelma blogi: http://www.mermaiddiaries.com/2006/11/build.html Jokin opetusohjelman linkit sivulla antaisi minulle 401 virhe, mutta ei sivun linkin itse. Se on eräänlainen outo. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Virhe popup; IE7 on havainnut ja virheiden ... | jonkon2 | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 30. toukokuuta 2009 00:30 |
| Firefox 3.1 Uudelleennimetyt Firefox 3.5 | evilfantasy | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 5th Mar 2009 18:49 |
| Mikä näytönohjain on parasta viime pelit | nuortua | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 15. lokakuu 2008 12:36 |
| Viimeiset Käynnistä valikko GONE! | Mike0001 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 15th Aug 2008 12:41 |
| Ohje Please kanssa IE7 & Firefox virhesanomista | Kazlane | Web-selaimet ja FTP Clients | 6 | 20 Jan 2008 09:38 |
| Thread Tools | |
| |