![]() |
|
| |||
| |||
| (Niet zeker wanneer dit onderwerp zou passen als ik zie niet in een forum voor internet-gerelateerde onderwerpen, ...) Gewoon een paar minuten geleden, ik kan niet langer toegang tot de blog van een vriend omdat mijn firefox browser houdt het weergeven van deze "401 De website wordt geblokkeerd door de beheerder" foutmelding. Ik ben de beheerder van mijn laptop, en ik kan toegang tot de blog vrij slechts een paar minuten geleden. Bovendien betwijfel ik een fashion blog zou hebben obscene inhoud zou het? Does anyone know how to disable deze foutberichten voor Firefox? Ik kan niet vinden alles wat samenhangt met de Tools -> Opties-menu. Thanks =) Aiko chan ~ ~ |
|
| |||
| |||
| Het zou onder webbrowsers en FTP-clients. Het krijgt verplaatst. Wanneer zij zegt dat wordt geblokkeerd door de beheerder, misschien betekent dit dat de beheerder van de blog? |
|
| |||
| |||
| Nee het is niet geblokkeerd door de beheerder (waarom zou ze blokkeren een blog?). Ik denk dat het een gemeenschappelijke fout ook. |
|
| |||
| |||
| Verplaatst naar Web Browsers & FTP Clients forum. Heeft u geprobeerd het resetten van de router? |
|
| |||
| |||
| Resetten van de browser is de enige manier om dit oplossen? Is er niet een optie in de browser of iets te annuleren? Ik ben niet echt vertrouwd met computers, dus ik ben niet zeker weet waar te beginnen, zoals het opnieuw instellen van de router, waar vind ik de internet-opties die voor de besturing van de 401-fout, enz. Thnx. |
|
| |||
| |||
| Een van de sites die ik probeer te openen, deze tutorial blog: http://www.mermaiddiaries.com/2006/11/build.html Elk van de tutorial links op deze pagina geeft me een 401-fout, maar niet op de pagina van de band zelf. Het is nogal vreemd. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Fout popup; IE7 heeft ondervonden en fout ... | jonkon2 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 30 mei 2009 00:30 |
| Firefox 3.1 Herdoopt Firefox 3.5 | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 1 | De 5 maart 2009 18:49 |
| Welke videokaart is het beste voor recente games | verjongd | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 15 okt 2008 12:36 |
| Net op het menu Start GONE! | Mike0001 | Windows besturingssystemen | 4 | 15 aug 2008 12:41 |
| Help aub met IE7 & Firefox foutberichten | Kazlane | Web Browsers & FTP Clients | 6 | 20 Jan 2008 09:38 |
| Thread Tools | |
| |