mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Nylige feil med Firefox

Reply

Thread Tools
Old 12. Dec 2007, 16:45
New Member Group

(Ikke sikker på hvor dette emnet passer så ser jeg ikke et forum for Internett-relaterte emner ...)
Bare noen få minutter siden, kan jeg ikke lenger tilgang til en venn bloggen fordi min nettleseren Firefox holder vise denne "401 Nettstedet er blokkert av administrator" feilmelding. Jeg er administrator på min laptop, og jeg kan få tilgang til bloggen fritt bare noen få minutter siden. Dessuten tviler jeg på en måte bloggen ville ha noe obskønt innhold ville det? Vet noen hvordan du deaktiverer disse feilmeldingene for Firefox? Jeg finner ikke noe relatert i Verktøy -> Alternativer-menyen.

Takk =)
Aiko ~ Chan ~
Old 12. Dec 2007, 16:51
Medlem Group

Det ville komme under nettlesere og FTP klienter. Det vil bli flyttet.

Når det står blokkert av administrator, kanskje det betyr administrator av bloggen?
Old 12. Dec 2007, 18:00
New Member Group

Nei det er ikke blokkert av admin (hvorfor skulle hun blokkere en blogg?). Jeg tror det er en vanlig feil også.
Old 12. Dec 2007, 18:01
Moderator Group

Flyttet til nettlesere og FTP Clients forum.

Har du prøvd å tilbakestille ruteren?

Old 13th Dec 2007, 17:01
New Member Group

Er nullstille nettleseren den eneste måten å løse dette? Er det ikke noe alternativ i nettleseren, eller noe å angre? Jeg er ikke helt fortrolig med datamaskiner så jeg er ikke sikker på hvor du skal begynne, liker hvordan du tilbakestiller ruteren, hvor finner jeg Alternativer for Internett som styrer 401 feil osv. Thnx.
Old 13th Dec 2007, 17:17
New Member Group

Et av nettstedene Jeg prøver å få tilgang til, er denne opplæringen blogg:
http://www.mermaiddiaries.com/2006/11/build.html
Noen av opplæringen linkene på denne siden ville gi meg en 401-feil, men ikke siden fra selve koblingen. It's kind of weird.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.