![]() |
|
| |||
| |||
| (Osäker om detta ämne skulle passa eftersom jag inte se ett forum för Internet-relaterade inlägg ...) Bara några minuter sen kan jag inte längre tillgång till en väns blogg eftersom min Firefox fortsätter att visa denna "401 Webbplatsen är blockerad av administratören" visas. Jag är administratör på min laptop, och jag kan komma åt bloggen fritt bara några minuter sedan. Dessutom tvivlar jag på ett sätt blogg skulle ha något obscent innehåll skulle det? Finns det någon som vet hur man avaktiverar dessa felmeddelanden för Firefox? Jag kan inte hitta något samband i Verktyg -> Alternativ. Tack =) Aiko ~ chan ~ |
|
| |||
| |||
| Det skulle omfattas webbläsare och FTP-klienter. Det kommer att få flyttas. När det säger blockerats av administratören, kanske betyder det att administratören för bloggen? |
|
| |||
| |||
| Nej det är inte blockeras av admin (varför skulle hon blockera en blogg?). Jag tycker det är ett vanligt fel också. |
|
| |||
| |||
| Flyttade till Webbläsare & FTP Clients forum. Har du provat att återställa routern? |
|
| |||
| |||
| Är återställa webbläsaren enda sättet att åtgärda detta? Finns det inte några alternativ i webbläsaren eller något att säga detta? Jag är inte riktigt bekant med datorer så jag är inte säker på var du ska börja, liksom hur du återställer routern, där kan jag hitta Internet-alternativ som kontrollerar 401 fel osv Thnx. |
|
| |||
| |||
| En av de platser jag försöker komma åt är självstudien blogg: http://www.mermaiddiaries.com/2006/11/build.html Alla självstudiekursen länkar på denna sida skulle ge mig en 401 misstag, men inte den sidan av själva länken. Det är lite konstigt. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Fel popup; IE7 har stött och fel ... | jonkon2 | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 30 maj 2009 00:30 |
| Firefox 3.1 Omdöpta Firefox 3.5 | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 5 mars 2009 18:49 |
| Vilket grafikkort är bäst för de senaste spelen | rejuvenerade | Grafikkort & Skärmar | 4 | 15 oktober 2008 12:36 |
| Senaste på startmenyn borta! | Mike0001 | Windows-operativsystem | 4 | 15 august 2008 12:41 |
| Hjälp gärna med IE7 och Firefox felmeddelanden | Kazlane | Webbläsare & FTP Klienter | 6 | 20 januari 2008 09:38 |
| Thread Tools | |
| |