![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle! Jeg vil gerne vide, hvis dets endda muligt at hente Safari til Windows Vista virksomhedens ive tryed men når jeg starter det den fortæller mig, at der er et problem og shutsdown. Der er vide fejl navn vinduer bare fortæller mig, det vil finde en løsning (jeg vil gerne, at opløsning engang i år) lol!. nogen fik anyideas? Tak Ben |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg ærligt dont know problemet. Men jeg kan forsikre Dem vista er kilden. Bare nedgradere til XP, sin måde det værd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå her: http://www.apple.com/safari/
Download en ny installer. Vælg den ene uden QT (alle jeg kender, der forsøgte at det mislykkedes) Installere, hvis den anmoder om at installere plugins fortælle det ikke QT plugins. Nu prøv det. Nogle systemer kan ikke køre det, mens andre kan. Det er yderst aflyttet og næsten ubrugelig. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Tak for hjælpen! |
|
| |||
| |||
| Nå, gjorde det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg brugte safari i et stykke tid på xp, var det o. .. k men whent tilbage til Firefox
| |||
| |||
| Nr. stadig dosent arbejde tror du, det kunne være noget til med det faktum, jeg har Opera, Firefox, Netscape og IE på mit system. Har disse for webside testning ikke bare det sjove af det. Bør sagt noget før ked af det, men er blevet jaget af mine fødder. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Service Pack 2 til Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27. maj 2009 08:22 |
| Kan ikke installere Windows Vista eller Windows 7 | jimbeis462 | Windows-operativsystemer | 22 | 15. maj 2009 01:56 |
| Foxmarks Nu Virker med IE og Safari | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 3 marts 2009 15:49 |
| Hvor kan man få Windows Vista 64-bit? | paul4skin | Windows-operativsystemer | 7 | 21. sep 2008 10:27 |
| Safari til Windows | Macmac508 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 21. mar 2008 10:13 |
| Thread Tools | |
| |