![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaikki!
Haluaisin tietää, onko se edes mahdollista ladata safari Windows Vista busines ive tryed mutta aina kun käynnistän sen se kertoo minulle on ongelma ja shutsdown. On tietää virheestä nimi ikkunat vain kertoo minulle se löytää ratkaisu (i haluaisi, että ratkaisu joskus tänä vuonna) lol!. kukaan saanut anyideas? Kiitos Ben |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Olen rehellisesti dont tietää ongelman. Mutta voin vakuuttaa teille, näköala on lähde. Just downgrade on XP tiensä sen arvoista |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Siirry tässä: http://www.apple.com/safari/
Lataa uusi installer. Valitse ilman QT (kaikki Tiedän kuka yritti sanoa, että se epäonnistui) Asenna, jos se pyytää asentaa plugins kertoa se ei QT plugins. Nyt voit kokeilla sitä. Joissakin järjestelmissä ei voi suorittaa, se kun taas toiset voivat. On erittäin vakoilutapauksen ilmitulon ja lähes käyttökelvoton. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
|
|||
|
|||
|
Thanks for the help!
|
|
|
|||
|
|||
|
No, se toimii?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
i-kirjain käytetty safari jonkin aikaa on xp oli o. .. k mutta whent takaisin firefox
|
|||
|
|||
|
Ei vielä dosent työn luulet se voisi olla jotain sen seikan kanssa, olen Opera, Firefox, Netscape ja IE minun järjestelmässä.
Ovatko nämä web-sivu testaus ei vain aikojaan. Pitäisi sanoi jotain ennen pahoillani, mutta on kiirehdittäisiin minun jalat. |