![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal! Ik zou graag willen weten of zijn zelfs mogelijk om te downloaden safari voor windows vista busines ive tryed maar wanneer ik starten zij vertelt me dat er een probleem is en shutsdown. Er is weten fout naam ramen gewoon vertelt me zal vinden van een oplossing (ik zou willen dat de oplossing ergens dit jaar) lol!. iedereen kreeg anyideas? Bedankt Ben |
|
| |||
| |||
| Citaat:
I dont weet eerlijk gezegd het probleem. Maar ik kan u verzekeren Vista is de bron. Net downgrade naar XP, haar manier de moeite waard |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ga hier: http://www.apple.com/safari/
Download een nieuwe installer. Kies de een zonder QT (iedereen weet wie ik probeerde dat het mislukt) Installeer, indien dit wordt gevraagd voor het installeren van plugins vertellen geen QT plugins. Nu proberen. Sommige systemen kan niet worden uitgevoerd, terwijl anderen wel. Het is uiterst afgeluisterd en bijna onbruikbaar. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de hulp! |
|
| |||
| |||
| Nou, het deed zijn werk? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik gebruikte safari een tijdje op xp, was o. .. k maar whent terug naar firefox
| |||
| |||
| Nr. nog dosent werk denk je dat het kan iets met het feit dat ik heb Opera, Firefox, Netscape en IE op mijn systeem. Zijn deze voor webpagina testen niet alleen het plezier van. Moet iets gezegd voordat Sorry maar dat is overhaast van mijn voeten. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Service Pack 2 voor Windows Server 2008 en Windows Vista | Bubba | Windows besturingssystemen | 4 | 27 mei 2009 08:22 |
| Kan niet installeren van Windows Vista of Windows 7 | jimbeis462 | Windows besturingssystemen | 22 | 15 mei 2009 01:56 |
| Foxmarks werkt nu met IE en Safari | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 3 | De 3 maart 2009 15:49 |
| Waar vind je Windows Vista 64 bit? | paul4skin | Windows besturingssystemen | 7 | 21e sep 2008 10:27 |
| Safari voor Windows | Macmac508 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 21 mrt 2008 10:13 |
| Thread Tools | |
| |