![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle! Jeg vil gjerne vite om det også mulig å laste ned Safari for Windows Vista busines Ive tryed men når jeg starter det den forteller meg at det er et problem og shutsdown. Det er kjent feil navn vinduer bare forteller meg at den vil finne en løsning (Jeg vil gjerne at løsningen gang dette året) lol!. noen fikk anyideas? Takk Ben |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg ærlig dont vite problemet. Men jeg kan forsikre deg om vista er kilden. Bare nedgradere til XP, vei verdt det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå her: http://www.apple.com/safari/
Last ned en ny installer. Velg en uten QT (alle jeg kjenner som har prøvd det, det mislyktes) Installer, hvis den ber om å installere programtillegg fortelle det ingen QT plugins. Nå prøver det. Noen systemer kan ikke kjøre den, mens andre kan. Det er svært bugged og nesten ubrukelig. Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
|
| |||
| |||
| Takk for hjelpen! |
|
| |||
| |||
| Vel, gjorde det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg brukte safari en stund på xp, var det o. .. k men whent tilbake til Firefox
| |||
| |||
| Ingen fortsatt dosent arbeide tror du det kan være noe med det faktum har jeg Opera, Firefox, Netscape og IE på mitt system. Har disse på nettsiden tester ikke bare moro av det. Bør sa noe før beklager at men vært rushed mine føtter. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Service Pack 2 for Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27 mai 2009 08:22 |
| Kan ikke installere Windows Vista eller Windows 7 | jimbeis462 | Windows-operativsystemer | 22 | 15 mai 2009 01:56 |
| Foxmarks arbeider nå med IE og Safari | evilfantasy | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 3 mars 2009 15:49 |
| Hvor du kan få Windows Vista 64 bit? | paul4skin | Windows-operativsystemer | 7 | 21. sep 2008 10:27 |
| Safari for Windows | Macmac508 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 21 mars 2008 10:13 |
| Thread Tools | |
| |