![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla! Jag skulle vilja veta om det även möjligt att ladda ner Safari för Windows Vista Business ive tryed men varje gång jag startar det man säger att det finns ett problem och shutsdown. Det vet fel namn fönstren bara säger det att hitta en lösning (jag vill att lösning någon gång i år) lol!. någon fick anyideas? Tack Ben |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag ärligt vet problemet. Men jag kan försäkra er vista är källan. Bara nedgradera till XP, dess sätt värt det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå här: http://www.apple.com/safari/
Hämta en ny installer. Välj en utan QT (alla jag känner som försökte att den inte) Installera, om man begär att installera plugins berätta det inte QT plugins. Nu försöker det. Vissa system kan inte köra det, medan andra kan. Det är extremt buggad och nästan oanvändbara. Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Tack för hjälpen! |
|
| |||
| |||
| Nåja, gjorde det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag brukade safari ett tag på XP, det var o. .. k men whent tillbaka till firefox
| |||
| |||
| Nr fortfarande dosent arbete tror du det kan vara något att med det faktum jag har Opera, Firefox, Netscape och Internet Explorer på datorn. Har dessa på webbsidan provning inte bara roligt för det. Bör sagt något innan ber om ursäkt för detta men har forcerats av mina fötter. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Service Pack 2 för Windows Server 2008 och Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystem | 4 | 27 maj 2009 08:22 |
| Kan inte installera Windows Vista eller Windows 7 | jimbeis462 | Windows-operativsystem | 22 | 15 maj 2009 01:56 |
| Foxmarks arbetar nu med IE och Safari | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 3 mars 2009 15:49 |
| Var får man Windows Vista 64 bit? | paul4skin | Windows-operativsystem | 7 | 21 sep 2008 10:27 |
| Safari för Windows | Macmac508 | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 21 mars 2008 10:13 |
| Thread Tools | |
| |