vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web-selaimet ja FTP Clients

Register

Strange Tapahtumat IE8

Reply

Thread Tools
Old 17 kesäkuu 2009, 13:06
Rahoittajien ryhmän

Default Strange Tapahtumat IE8

Pari viikkoa sitten asennettu IE8 ja siitä lähtien se on kaatuu ainakin 10 kertaa päivässä ja pitää puunkorjuun minut pois kaikki sivustot i voi olla jäsenenä, jota pidän erittäin ärsyttävää.

Mutta Omituisin asia oli tänään ja i dont tiedä, jos se on kytketty, mutta minulla oli ongelma minun konetykki tulostin tulostaa Web-sivun, joka jäädyttää minun näytön niin minun oli kirjaudu ulos ja uudelleen alkaa korjata tämän .... .. siis ajatellut i saattavat tarvita laitteiston päivitys, kuten ikkunat on ajantasaistaminen melko äskettäin ........ siis meni ikkunat ja siinä sanotaan, i-kirjain kaivata SP2 2007 ja muutama 2007-päivitykset, jotka minulla on jo ja oli jo SP2 kuukautta sitten, ennen kuin se päivitetty SP3.

Kukaan tiedä, mitä tapahtuu?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.