mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

Strange Evenementen Met IE8

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 13:06
Donor Groep

Default Strange Evenementen Met IE8

Paar weken geleden geïnstalleerd IE8 en sinds dan moet crash minstens 10 keer per dag en houdt u aan te melden me van alle websites die ik kan een lid van dat vind ik zeer irritant.

Maar het vreemdste was vandaag en i dont know if it is aangesloten, maar ik had een probleem met mijn kanon printer het afdrukken van een webpagina die zou bevriezen mijn scherm, dus ik moest afmelden en opnieuw beginnen te genezen dit .... .. Dus dacht dat ik misschien een hardware-update wordt als windows is het bijwerken van een beetje kort ........ Dus ging naar de ramen en het zegt mij nood SP2 2007 en nog een paar 2007-updates die ik heb al en was al op SP2 maanden geleden voordat ze bijgewerkt naar SP3.

Iedereen weet wat er aan de hand is?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vreemde code !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 bradleyjoes Digital Imaging & Printers 1 7 Dec 2008 12:50
A Strange Registry Fix? Haun Virus, spyware & Security 7 16 nov 2008 14:01
Strange Problem samey44 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 7 6e Sep 2008 04:30
Strange matrix op PC - help angloengland Grafische Kaarten & Monitors 3 22 nov 2007 01:08
Strange Verlenging: -. Yar nand998 Algemene programmatuurnoot Chat 3 21 okt 2007 07:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.