mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Strange händelser med IE8

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 13:06
Givargruppen

Default Strange händelser med IE8

Par veckor sedan installerat IE8 och sedan måste det kraschar minst 10 gånger per dag och fortsätter att logga ut mig av alla hemsidor jag får vara medlem i som jag tycker är mycket irriterande.

Men det märkligaste sak var dag, och jag vet inte om den är ansluten, men jag hade ett problem med min kanon Skrivaren skriver ut en webbsida som skulle frysa min skärm så jag var tvungen att logga ut och starta bota detta .... .. så trodde jag kanske behöver en maskin uppdateringen är som windows har uppdatering ganska nyligen ........ Så gick till fönster och det står jag nöd SP2 2007 och ytterligare några 2007 uppdateringar som jag redan har och Redan på SP2 månader sedan innan den uppdateras till SP3.

Någon som vet vad som händer???
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Strange kod !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 bradleyjoes Digital Imaging & Skrivare 1 7 december 2008 12:50
A Strange Registry Fix? Haun Virus, spionprogram och säkerhet 7 16 november 2008 14:01
Strange Problem samey44 Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 7 6:e sep 2008 04:30
Strange matris om PC - vänligen hjälp angloengland Grafikkort & Skärmar 3 22 november 2007 01:08
Strange Förlängning: -. Yar nand998 General Software Chat 3 21 oktober 2007 07:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.