![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en computer, der kører Windows 2000 Pro, med et DSL-modem. Jeg bliver ved med at få en dum rubrik sige Internet Explorer har fundet en fejl og skal lukkes. Send eller ikke sende rapport. Jeg har prøvet både afsendelse & ikke sende, men kan ikke få det til at stoppe popping op. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan give Mozilla Firefox en gå: http://www.mozilla-europe.org/en/firefox/ Mange ville sige, at det er en bedre browser end IE alligevel.
|
| |||
| |||
| Gå med firefox som server fyr sagde: Jeg kender kun 1 person, der favoriserer IE over FF i forhold til de 100 + folk, jeg kender, der vil vælge FF hver gang herunder mig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som allerede antydet firefox er en fantastisk browser, kan du også vil tjekke ud Opera-browser som et andet alternativ til IE
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Jeg foretrækker Maxthon. Samme som IE bare bedre, og jeg dont gerne firefox |
|
| |||
| |||
| Gå til Firefox ... Firefox er langt mere stabil, mere sikkerhed og meget mere let og sjovt at bruge alle de tilgængelige temaer, plugins og addons. |
|
| |||
| |||
| En anden stemme for Firefox her! |
|
| |||
| |||
| Som nævnt ovenfor bruger Firefox. Det er langt bedre end Internet Explorer i min udtalelse, og dens let at bruge:) |
|
| |||
| |||
| Firefox, google krom, og opera er alle gode. Efter min mening afholde sig fra google chrome fordi de fører registre over alt, hvad du gør, jeg hader folk udspionerer mig. |