![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een computer met Windows 2000 Pro, met een DSL-modem. Ik krijg steeds een domme doos zeg Internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Verzenden of niet verzenden rapport. Ik heb geprobeerd beide verzenden en niet verzenden, maar kan het niet laten om te stoppen popping up. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt Mozilla Firefox een go: http://www.mozilla-europe.org/en/firefox/ Veel zou zeggen is het een betere browser dan IE toch.
|
| |||
| |||
| Ga met firefox als server vent zei, ik weet alleen 1 persoon die gunsten IE dan FF vergeleken met de 100 + mensen die ik ken, die zou kiezen Ffr iedere keer met mij. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoals reeds gesuggereerd firefox is een prima browser, kunt u ook wilt uitchecken Opera browser als een alternatief voor IE
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ik geef de voorkeur aan Maxthon. Hetzelfde als IE gewoon beter, en i dont like firefox |
|
| |||
| |||
| Go for Firefox ... Firefox is veel stabieler, veel meer zekerheid en nog veel meer makkelijk en leuk om te gebruiken met alle beschikbare thema's, plugins en addons. |
|
| |||
| |||
| Een andere stem voor Firefox hier! |
|
| |||
| |||
| Zoals gezegd gebruik Firefox. Het is veel beter dan Internet Explorer in mijn advies en zijn gemakkelijk te gebruiken:) |
|
| |||
| |||
| Firefox, google chroom, en opera zijn allemaal goed. Naar mijn mening af van google chrome, omdat zij een register bijhouden van alles wat je doet, ik haat mensen bespioneren mij. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Internet Explorer, SWF en ASP.Net | BreannaRice | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 28 mei 2009 09:52 |
| Internet Explorer 7 | carpious | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 21 jun 2008 15:15 |
| Internet Explorer 8 | jack100 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 29 mrt 2008 08:42 |
| Internet Explorer Slow | NightJay0044 | Web Browsers & FTP Clients | 7 | 29 dec 2007 05:18 |
| Internet Explorer 7 | Hybr! D | Algemene programmatuurnoot Chat | 9 | 20 okt 2006 04:09 |
| Thread Tools | |
| |