![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har en datamaskin som kjører Windows 2000 Pro, med en DSL-modem. Jeg blir en dum boksen si Internet Explorer har et problem og må lukkes. Send eller ikke sende rapporten. Jeg har prøvd både sende og ikke sende, men kan ikke få det til å stoppe dukker opp.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du kan gi Mozilla Firefox en reise:
http://www.mozilla-europe.org/en/firefox/ Mange vil si det er en bedre nettleser enn IE uansett.
|
|
|||
|
|||
|
Gå med Firefox som server fyr sa, jeg bare vite 1 person som favoriserer IE over FF sammenliknet med 100 + mennesker jeg kjenner som vil velge FF hver gang inkludert meg.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Som allerede antydet Firefox er en flott nettleser, kan også være lurt å sjekke ut Opera nettleser som et annet alternativ til IE
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg foretrekker Maxthon. Samme som IE bare bedre, og jeg dont like firefox
|
|
|
|||
|
|||
|
Gå for Firefox ... Firefox er mye mer stabilt, mye mer sikret og mye mer enkel og morsom å bruke med alle tilgjengelige temaer, plugins og addons.
|
|
|
|||
|
|||
|
En annen stemme for Firefox her!
|
|
|
|||
|
|||
|
Som sagt ovenfor bruker Firefox. Det er mye bedre enn Internet Explorer i min mening, og enkel å bruke:)
|
|
|
|||
|
|||
|
Firefox, google chrome, og Opera er alle gode. Etter min mening avstå fra google krom fordi de holde oversikt over alt du gjør, jeg hater folk spionere på meg.
|