![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jag har en dator med Windows 2000 Pro, med ett DSL-modem. Jag får en dum ruta säger Internet Explorer har stött på ett problem och måste avslutas. Skicka eller inte skicka rapporten. Jag har provat både skicka och inte skicka, men kan inte få det att sluta poppar upp.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du kan ge Mozilla Firefox en gå:
http://www.mozilla-europe.org/en/firefox/ Många skulle säga att det är en bättre webbläsare än IE ändå.
|
|
|||
|
|||
|
Gå med firefox som server kille sa, jag bara vet 1 person som gynnar IE över FF jämfört med 100 + människor jag känner som vill välja FF varje gång inklusive mig.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Som redan föreslagits firefox är en stor webbläsare kan du också vill kolla in Opera-webbläsaren som ett annat alternativ till Internet Explorer
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag föredrar Maxthon. Samma sak som IE bara bättre, och jag dont vilja firefox
|
|
|
|||
|
|||
|
Go for Firefox ... Firefox är mycket mer stabil och mycket mer säkrade och mycket lätt och rolig att använda alla tillgängliga teman, plugins och AddOns.
|
|
|
|||
|
|||
|
En annan röst för Firefox här!
|
|
|
|||
|
|||
|
Som tidigare nämnts använder firefox. Det är mycket bättre än Internet Explorer i min åsikt och lätt att använda:)
|
|
|
|||
|
|||
|
Firefox, google chrome, och opera är alla bra. Enligt min mening avstå från google chrome eftersom de föra register över allt du gör, jag hatar människor som spionerar på mig.
|