![]() |
|
| |||
| |||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice artikel, tak!
| |||
| |||
| En almindelig fejl faktisk. Cookies er ikke rigtigt, at truslen nogle kan billedet. Mere et spørgsmål om privatlivets fred. Nu er de ting, der narre af cookie optælling aldrig var kommet til mit sind. Men det er sandt. Nogle anti-spyware selv regne deaktivere din Windows automatisk opdatering som et problem! Det er en smule overkill efter min mening. Good point evilfantasy! |
|
| |||
| |||
| nice 1, bt 1 fing, im i college og var jst undrende, er det cookies, at netværket admins brug for at se, hvilke websteder Vi har været på? mike x | x | x |
|
| |||
| |||
| Citat:
Og den måde, kan du endda kan spores, hvis du bruger en circumventor eller proxy-server. |
|
| |||
| |||
| Stor artikel. Norton er en af dem, der registrerer tracking cookies og sletter eller Quratines dem, men så fortæller dig, at det havde nogen risiko. Cookies giver brugeren en unik (som jeg bruger løst) online experince. |
|
| |||
| |||
| Opdatering for at tilføje denne artikel fra Cookie Central Den uofficielle Cookie FAQ 2.4 Er cookies farlige for min computer? NR. En cookie er et lille stykke tekst. Det er ikke et program eller en plug-in. Det kan ikke bruges som en virus, og det kan ikke få adgang til din harddisk. Din browser (ikke programmør) kan gemme cookie værdier til din harddisk, hvis der er behov for, men det er grænsen for den virkning på dit system. [/ Citat] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dont kende, hvis det betyder noget godt eller dårligt, men jeg læste et sted engangs, at for at indstille cookie håndtering op som så
![]() Ive miner sæt gerne det hele tiden, men om det gør noget jeg ikke sikker Tick override cookie håndtering derefter kontrollere (blok) under thrid-party cookies og kryds altid muligt session cookies. Afgå første part cookies som prompten I standardindstillingerne cookies automatisk håndtere Mit system: Fred
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Det billede kom fra Spyware Info, som du kender. Som artiklen der siger (http://www.spywareinfo.com/articles/cookies/), Cookies kan bruges til at spore dine browsing vaner. Når de gør dette, er de kendt som tredjepart cookies, og er ikke nødvendige. De kan blive blokeret, hvis du vil. Citat:
|
| |||
| |||
| Coockies er filer, der er gemt på din harddisk til naermere til det websted, du har været på, og måske, hvis du har sleceted mulighed for det vil remmber dit password og login-oplysninger. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Website Cookies Konflikt i skolen? | Kontagiøse | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 24 marts 2009 05:07 |
| Brug bærbar harddisk som en normal en? (installation ahorn historie) | ryannathans | Drives & flytbare medier | 10 | 31 januar 2009 07:50 |
| Sjoveste computer eller IT Security Story Contest | bouchusar | Off Topic Discussion | 2 | 14. sep 2008 06:25 |
| Website historie / cookies | frisen | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 15 januar 2008 08:59 |
| Sletning af cookies | liamfi | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 30 december 2007 20:32 |
| Thread Tools | |
| |