mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

The True Story Over Cookies!

Reply

Thread Tools
Old 7e sep 2007, 13:53
Moderator Groep

Citaat:
SUPERAntiSpyware.com - Veel Gestelde Vragen

Zijn cookies echt spyware en zijn ze gevaarlijk?

Dit onderwerp is het debat van de vele nieuwsgroepen en online forums. Cookies zijn gewoon tekst bestanden die zijn opgeslagen op uw harde schijf en kan zelf niet schadelijk voor uw computer op geen enkele manier. Typisch cookies worden gebruikt om te onthouden logins en bijhouden van de gebruiker op het web-sites.

Cookies kunnen worden gebruikt om uw verkeer op het internet slechts als een site is zich bewust van de cookies en is ontworpen om de specifieke cookies. Vanwege het gebruik ervan in tracking, voelen velen dat dit spyware.

Wij doen niet cookies te bedreigingen van overal in de buurt van het hetzelfde niveau als de werkelijke ernst van malwarebedreigingen die kunnen stelen echte persoonlijke informatie, advertenties, of maken een computer onbruikbaar.

SUPERAntiSpyware zal detecteren tracking cookies als "Adware.Tracking Cookies" en u kunt kiezen om ze te verwijderen of laten staan op je systeem. U kunt deze functie uitschakelen in Voorkeuren -> Scanning Control tabblad SUPERAntiSpyware moet je niet wilt dat cookies kunnen worden gescand, herkend en verwijderd.
Citaat:
The True Story Over Cookies!
MajorGeeks.ComEerst laten we recht op het punt. Cookies zijn geen problemen die je nodig hebt om bezorgd te zijn met. Te veel antispywareprogramma's vlag cookies en ze klinken als ze een hoog risico objecten. De waarheid is dat ze geen grote risico's en problemen in de meeste gevallen zijn eigenlijk heel nuttig voor u zijn.
Dit onderwerp is al lange tijd gedebatteerd over het internet en natuurlijk zijn er veel meningen over cookies. Cookies zijn niet uitvoerbaar programma's. Ze zijn eenvoudig tekst bestanden die zijn opgeslagen op uw pc te helpen websites (en u) track nuttig gebruikersinstellingen en niet-persoonlijke gegevens, zoals die advertentie u voor het laatst zag (die voorkomt u zien dezelfde advertentie over and over again).
Ja sommige cookies worden vaak aangeduid tracking cookies, maar bijhouden is ingewikkelder dan gewoon met een cookie. Elke website die u bezoekt, zou hebben kennis van de specifieke cookie zodat ze konden gebruiken voor het toevoegen van opsporings-info is en er gebruik van te maken. Je ziet veel antispywareprogramma's aangeeft verschillende cookies als tracking cookies en deze kunstmatig kan maken detectie telt kijken zeer hoog. Het is ook een teer punt bij het doen van vergelijkingen tussen antispyware programma's. Als een programma detecteert cookies en andere niet, dan kan degene die niet detecteert ze eruit is bezig met een slechte baan.
Tevens maakt het een detecteren ze eruit ziet als een geweldig product omdat het pikt dingen de andere gemist. Dus de meeste (niet alle) programma's detecteren cookies om dit gevaar. Laat u niet misleiden door cookie tellen. Als cookies zijn het enige wat wordt weergegeven, bent u in goede vorm. Ze zijn niet schadelijk en kan je gewoon negeren, of indien gewenst, kunt u eenvoudig schoon met behulp van uw browser of andere instrumenten zoals CCleaner.
Microsoft Cookies FAQ
Wikipedia HTTP Cookie

Cookie Viewer laat u de informatie die websites opslaan op uw computer.
Cookie Cruncher uw harde schijf beschermt tegen ongewenste cookies.

Old 7e sep 2007, 19:08
Administrator Group

Mooi artikel, bedankt!

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 november 2007, 18:59
Donor Groep

Een gemeenschappelijk probleem inderdaad. Cookies zijn niet echt dat bedreiging sommigen foto. Meer van een privacy-probleem.
Nu, het ding over te misleiden door cookie tellen had nooit in mijn ogen. Maar het is waar. Sommige anti-spyware zelfs tellen uitschakelen van uw ramen automatische update als een probleem! Dat is een beetje overkill, in mijn opinie.
Goed punt evilfantasy!
Old 3 december 2007, 02:41
Lid Fractie

nice 1,
BT 1 fing, im in college en werd JST afvraagt,
is het de cookies die het netwerk beheerders gebruiken om te zien welke sites
We zijn aan de hand?

mike
x | X | x
Old 5 december 2007, 04:07
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mike4life View Post
nice 1,
BT 1 fing, im in college en werd JST afvraagt,
is het de cookies die het netwerk beheerders gebruiken om te zien welke sites
We zijn aan de hand?

mike
x | X | x
Meestal netwerk admins kunnen gewoon controleren wat er via het systeem hoe dan ook, en hebben hun eigen volgsystemen op zijn plaats. Toen ik in de school die we gebruikt hebben om te geloven dat je niet kon worden bijgehouden wanneer u uw cookies verwijderen, maar de mensen waren nog steeds verboden gebruik te maken van de computersystemen voor de toegang tot illegale materiaal.

En op die manier, je kan zelfs worden getraceerd als u een circumventor of proxy server.
Old 10 februari 2008, 15:13
Lid Fractie

Great article.
Norton is een van degenen die detecteert tracking cookies en schrapt of Quratines, maar dan vertelt u dat zij geen risico.
Cookies geven de gebruiker een unieke (die ik gebruik losjes) online experince.
Old 22 mei 2008, 22:47
Moderator Groep

Bijgewerkt om dit artikel uit Cookie Central

De Unofficial Cookie FAQ

2.4 Zijn cookies gevaarlijk voor mijn computer?
NEE. Een cookie is een eenvoudig stukje tekst. Het is niet een programma, of een plug-in. Het kan niet worden gebruikt als een virus en kan geen toegang tot uw harde schijf. Uw browser (geen programmeur) kan opslaan waarden cookie op uw harde schijf als het moet, maar dat is de limiet van het effect op uw systeem. [/ Quote]

Old De 4 juli 2008, 05:43
Donor Groep

Geen idee wanneer dit doet iets goed of slecht, maar ik las ergens dat eenmalige om cookie handling up zoals zo

Ive mijnen ingesteld als dit de hele tijd, maar of zij doet wat ik niet zeker

Aankruisen keuzehefboom cookie handling vervolgens controleren (blok) onder thrid-party cookies en kruis altijd sessiecookies. Laat first-party cookies zo snel

Standaardinstellingen cookies automatisch afhandelen

Mijn Systeem: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Moederbord:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Geheugen:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Gainward Nvidia GTX260 GoldenSample
Sound Card:
Soon:)
Hard Drive (s):
WD 250 GB 16MB
Optische Drive (s):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Koeling:
Xigmatek Dark Knight
Netwerk / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old De 4 juli 2008, 06:00
Moderator Groep

Dat beeld kwam uit Spyware Info, zoals u weet.

Zoals het artikel er staat (http://www.spywareinfo.com/articles/cookies/), Cookies kunnen worden gebruikt om uw surfgedrag. Wanneer zij dit doen, ze staan bekend als derde partij cookies en niet nodig zijn. Ze kunnen worden geblokkeerd wanneer u wilt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozzie82 View Post
Geen idee wanneer dit doet iets goed of slecht, maar ik las ergens dat eenmalige om cookie handling up zoals zo

Ive mijnen ingesteld als dit de hele tijd, maar of zij doet wat ik niet zeker

Aankruisen keuzehefboom cookie handling vervolgens controleren (blok) onder thrid-party cookies en kruis altijd sessiecookies. Laat first-party cookies zo snel

Standaardinstellingen cookies automatisch afhandelen

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 23 juni 2009, 16:29
Donor Groep

Coockies zijn bestanden die zijn opgeslagen op uw harde schijf te specificeren in welke site u zijn en misschien als je sleceted de optie zal remmber uw paswoord en login informatie.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.