![]() |
|
| |||
| |||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mooi artikel, bedankt!
| |||
| |||
| Een gemeenschappelijk probleem inderdaad. Cookies zijn niet echt dat bedreiging sommigen foto. Meer van een privacy-probleem. Nu, het ding over te misleiden door cookie tellen had nooit in mijn ogen. Maar het is waar. Sommige anti-spyware zelfs tellen uitschakelen van uw ramen automatische update als een probleem! Dat is een beetje overkill, in mijn opinie. Goed punt evilfantasy! |
|
| |||
| |||
| nice 1, BT 1 fing, im in college en werd JST afvraagt, is het de cookies die het netwerk beheerders gebruiken om te zien welke sites We zijn aan de hand? mike x | X | x |
|
| |||
| |||
| Citaat:
En op die manier, je kan zelfs worden getraceerd als u een circumventor of proxy server. |
|
| |||
| |||
| Great article. Norton is een van degenen die detecteert tracking cookies en schrapt of Quratines, maar dan vertelt u dat zij geen risico. Cookies geven de gebruiker een unieke (die ik gebruik losjes) online experince. |
|
| |||
| |||
| Bijgewerkt om dit artikel uit Cookie Central De Unofficial Cookie FAQ 2.4 Zijn cookies gevaarlijk voor mijn computer? NEE. Een cookie is een eenvoudig stukje tekst. Het is niet een programma, of een plug-in. Het kan niet worden gebruikt als een virus en kan geen toegang tot uw harde schijf. Uw browser (geen programmeur) kan opslaan waarden cookie op uw harde schijf als het moet, maar dat is de limiet van het effect op uw systeem. [/ Quote] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geen idee wanneer dit doet iets goed of slecht, maar ik las ergens dat eenmalige om cookie handling up zoals zo
![]() Ive mijnen ingesteld als dit de hele tijd, maar of zij doet wat ik niet zeker Aankruisen keuzehefboom cookie handling vervolgens controleren (blok) onder thrid-party cookies en kruis altijd sessiecookies. Laat first-party cookies zo snel Standaardinstellingen cookies automatisch afhandelen Mijn Systeem: Fred
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Dat beeld kwam uit Spyware Info, zoals u weet. Zoals het artikel er staat (http://www.spywareinfo.com/articles/cookies/), Cookies kunnen worden gebruikt om uw surfgedrag. Wanneer zij dit doen, ze staan bekend als derde partij cookies en niet nodig zijn. Ze kunnen worden geblokkeerd wanneer u wilt. Citaat:
|
| |||
| |||
| Coockies zijn bestanden die zijn opgeslagen op uw harde schijf te specificeren in welke site u zijn en misschien als je sleceted de optie zal remmber uw paswoord en login informatie. |