![]() |
|
| |||
| |||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fin artikkel, takk!
| |||
| |||
| En vanlig feil virkelig. Cookies er ikke egentlig at trusselen noen mai-bilde. Mer en privat sak. Nå er det å være lurt ved informasjonskapselbasert teller aldri hadde kommet til meg. Men det er sant. Noen antispionprogramteknologi selv telle deaktivere Windows automatisk oppdatering som et problem! Det er litt overkill, etter min mening. Godt poeng evilfantasy! |
|
| |||
| |||
| nice 1, bt 1 fing, im in college og ble jst lurer, er det cookies at nettverket administratorer bruke til å se hvilke nettsteder vi har vært på? mike x | X | x |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Og på den måten kan du selv kan spores hvis du bruker en circumventor eller proxy-serveren. |
|
| |||
| |||
| Flott artikkel. Norton er en av de som oppdager sporingskapsler og sletter eller Quratines dem, men så forteller deg at det hadde ingen risiko. Cookies gi brukeren et unikt (som jeg bruker løselig) online oppleve. |
|
| |||
| |||
| Oppdatert for å legge denne artikkelen fra Cookie Central Den Uoffisiell Cookie FAQ 2.4 Er informasjonskapsler farlige for datamaskinen min? NO. En cookie er en enkel tekst. Det er ikke et program eller en plug-in. Den kan ikke brukes som et virus, og det har ikke tilgang til harddisken. Din nettleser (ikke programmerer) kan lagre informasjonskapselen verdier til harddisken hvis det er behov for, men som er grensen for virkningen på systemet. [/ Quote] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dont vite om dette gjør noe bra eller dårlig, men jeg leste et sted engangs som å sette håndtering av informasjonskapsler opp like så
![]() Ive gruver satt som dette hele tiden, men om det betyr noe er ikke sikker Tick overstyre håndtering av informasjonskapsler sjekk deretter (blokk) under thrid parts informasjonskapsler og tick alltid tillate øktinformasjonskapsler. Avreise førsteparts informasjonskapsler som ber I standardinnstillingene cookies automatisk håndtak Min System: Fred
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| At bildet kom fra Spyware Info, som du vet. Som artikkelen det sier (http://www.spywareinfo.com/articles/cookies/), Cookies kan brukes til å spore surfe vaner. Når de gjør dette, er de kjent som tredjeparts informasjonskapsler, og er ikke nødvendig. De kan være blokkert hvis du vil. Sitat:
|
| |||
| |||
| Coockies er filer som er lagret på harddisken til specifiy til det området du har vært på og kanskje hvis du har sleceted alternativet vil det remmber passordet og påloggingsinformasjon. |