mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Videoer holde indefrysning

Reply

Thread Tools
Old 19. december 2007, 23:09
Ny Medlem Gruppen

Default Videoer holde indefrysning

Hej der, jeg for nylig formateret min computer og jeg tror, jeg har alt tilbage til hvordan det var før. Når jeg prøver og se videoer online, synes de at holde frysning om mig, og ikke den stødpudeeffekt Thats forårsager det .. nogen idéer?

- Jeg har indtil dato Video codecs (K-Lite Codec Pack)
Old 20 December 2007, 00:03
Bandlyst Gruppen

Flash-videoer? Sørg for, at du har den seneste flash, IE, eller Mozilla, (eller alle tre) også sikre, at de skærmkortdrivere er korrekte og ajourførte til enheden. Også, hvis du for nylig omformateret kan du for nylig har lagt en ny firewall på computeren. Sørg for, at firewall er ikke Messing med internetforbindelse. Nogle andre ting at gøre video freeze er for mange andre programmer kører i baggrunden (eller forgrundsviden). Sørg for, at de fleste unødvendige programmer er stoppet. Sørg også for, at videoen er streamet inden du forsøger at afspille den. (Du kan ikke afspille en video, du ikke har hentet endnu:-p)
Old 20 December 2007, 04:08
Ny Medlem Gruppen

- Jeg har installeret den nyeste Flash
- Jeg har ingen firewall interfererende.
- Selv når videoen fuldt downloads det stadig fryser.
- Jeg har ret til og op for dato VGA driver
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.