![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi, olen viime aikoina alustettu minun tietokone ja uskon kaiken takaisin, miten se oli ennen. Kun yritän katsoa videoita verkossa ne näyttävät pitää jäädyttäminen minua, ja sen ei puskuroinnin thats aiheuttaa se .. Any ideas? - Olen ajan tasalla Video pakkauksenhallinnat (K-Lite Codec Pack) |
|
| |||
| |||
| Flash-videoita? Varmista, että sinulla on uusin flash, IE tai Mozilla, (tai kaikki kolme) myös varmistaa, että Video-kortin ajurit ovat oikeat ja ajan tasalla laitteelle. Myös, jos olet äskettäin uudelleen voit äskettäin saatettu uuden palomuurin tietokoneeseen. Varmista, että palomuuri ei ole Messing kanssa Internet-yhteys. Joitakin muita asioita, jotka tekevät video jäätyä ovat liian monia muita ohjelmia käynnissä taustalla (tai tulosaineiston). Varmista, että useimmat tarpeettomat ohjelmat on lopetettu. Varmista myös, että video on virtaustoiston ennen kuin yrität toistaa sen. (Et voi toistaa videota et ole ladannut vielä:-p) |
|
| |||
| |||
| - Olen asentanut uusimman flash - Minulla ei ole palomuuria häiritseviä. - Silloinkin kun video täysin lataus silti jäätyy. - Minulla on oikeus ja jopa liian päivämäärä VGA-kuljettaja |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| YouTube-videot | capper | General Software Chat | 3 | 4 marraskuu 2009 12:25 |
| Jäädytys Kun katsot videoita | xZoDiACx | Multimedia & Codecs | 6 | 18th Jun 2009 11:37 |
| ISOs Videot | CodeFreakC | Multimedia & Codecs | 3 | 26th Jun 2008 05:28 |
| Homemade Videos - Home Made Videos | ComputerGuy | Multimedia & Codecs | 8 | 5th Jun 2008 15:46 |
| Ei näe videoita ????????????? | riosfernando | Multimedia & Codecs | 6 | 20 Jan 2008 15:03 |
| Thread Tools | |
| |