mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

Video's houden bevriezing

Reply

Thread Tools
Old 19 dec 2007, 23:09
Nieuw Lid Fractie

Default Video's houden bevriezing

Hallo, Ik heb onlangs mijn computer geformatteerd en ik denk dat ik alles terug naar hoe het was. Wanneer ik probeer en bekijk video's online ze lijken te houden bevriezing op mij, en haar niet de buffercapaciteit waardoor thats it .. Any ideas?

- Ik heb up-to-date Video-codecs (K-Lite Codec Pack)
Old 20 december 2007, 00:03
Banned Groep

Flash-video's? Zorg ervoor dat u de nieuwste flash, IE of Mozilla, (of alle drie) ook voor zorgen dat de videokaart drivers zijn correct en up-to-date voor uw apparaat. Ook als u onlangs geherformatteerd u onlangs in een nieuwe firewall op de computer. Zorg ervoor dat de firewall is geen gedoe met de internetverbinding. Enkele andere dingen en dat maakt video vriezer zijn te veel andere programma's uitgevoerd in de achtergrond (of foreground). Zorg ervoor dat de meeste onnodige programma's worden gestopt. Zorg er tevens voor dat de video wordt gestreamd voordat u probeert te spelen. (U kunt niet afspelen van een video die u hebt gedownload nog niet:-p)
Old 20 december 2007, 04:08
Nieuw Lid Fractie

- Ik heb de nieuwste Flash
- Ik heb geen firewall storende.
- Zelfs wanneer de video downloads nog volledig bevriest.
- Ik heb de juiste en up te date VGA driver
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
YOUTUBE Video Capper Algemene programmatuurnoot Chat 3 4 november 2009 12:25
Bevriezing bij Watching Video's xZoDiACx Multimedia & Codecs 6 18 jun 2009 11:37
ISO's Video's CodeFreakC Multimedia & Codecs 3 26 jun 2008 05:28
Homemade video's - Home Made Video's ComputerGuy Multimedia & Codecs 8 De 5 juni 2008 15:46
Can't see video's ????????????? riosfernando Multimedia & Codecs 6 20 Jan 2008 15:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.