mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Videoer holde frysing

Reply

Thread Tools
Old 19 desember 2007, 23:09
New Member Group

Hei, Jeg har nylig formatert maskinen min, og jeg tror jeg har alt tilbake til hvordan det var før. Når jeg prøver og se videoer på nettet synes de å holde frysepunktet på meg, og det er ikke bufringen dvs forårsaker det .. noen ideer?

- Jeg har oppdatert Video codecs (K-Lite Codec Pack)
Old 20nde Dec 2007, 00:03
Banned Group

Flash-videoer? Kontroller at du har den nyeste versjonen av Flash, IE eller Mozilla, (eller alle tre) også påse at skjermkortdriverne er korrekt og oppdatert for enheten. Også hvis du nylig reformatert kan du nylig har plassert en ny brannmur på datamaskinen. Kontroller at brannmuren er ikke får tilgang til Internett-tilkoblingen. Noen andre ting som gjør video fryse er for mange andre programmer kjører i bakgrunnen (eller forgrunnen). Påse at mest unødvendige programmer er stoppet. Påse også at videoen direkteavspilles før du prøver å spille den. (Du kan ikke spille av en video du ikke har lastet ned ennå:-p)
Old 20nde Dec 2007, 04:08
New Member Group

- Jeg har installert den nyeste versjonen av Flash
- Jeg har ingen brannmur forstyrrende.
- Selv når videoen fullt nedlastinger det fortsatt fryser.
- Jeg har rett og opp for dato VGA driver
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.