mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Videos hålla frysning

Reply

Thread Tools
Old 19 december 2007, 23:09
New Member Group

Default Videos hålla frysning

Hej, Jag har nyligen formaterat min dator och jag tror att jag har allt tillbaka till hur det var innan. När jag försöker och titta på video online de tycks hålla frysning på mig, och inte buffertkapacitet thats orsakar den .. några idéer?

- Jag har aktuell Video codec (K-Lite Codec Pack)
Old December 20, 2007, 00:03
Banned Group

Flash Video? Kontrollera att du har den senaste versionen av Flash, IE eller Mozilla, (eller alla tre) också se till att grafikdrivrutinerna är korrekta och aktuella för enheten. Även om du nyligen omformaterad du kanske nyligen har placerat en ny brandvägg på datorn. Kontrollera att brandväggen är inte Messing med internetuppkoppling. Några andra saker som gör video frysa alltför många andra program som körs i bakgrunden (eller förgrund). Se till att de flesta onödiga program stoppas. Se också till att videon är direktuppspelade innan du försöker att spela det. (Du kan inte spela upp en video om du inte har hämtat ännu:-p)
Old December 20, 2007, 04:08
New Member Group

- Jag har installerat den senaste versionen av Flash
- Jag har ingen brandvägg störande.
- Även när videon helt nerladdningar det fortfarande fryser.
- Jag har rätt och upp för dagen VGA drivrutin
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
YouTube Video capper General Software Chat 3 4 november 2009 12:25
Frysning när Watching Videos xZoDiACx Multimedia & Codecs 6 18 juni 2009 11:37
ISOs Videos CodeFreakC Multimedia & Codecs 3 26 juni 2008 05:28
Homemade Videos - hemgjorda videoklipp ComputerGuy Multimedia & Codecs 8 5 juni 2008 15:46
Kan du inte se videos ????????????? riosfernando Multimedia & Codecs 6 20 januari 2008 15:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.