![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har nyligen formaterat min dator och jag tror att jag har allt tillbaka till hur det var innan. När jag försöker och titta på video online de tycks hålla frysning på mig, och inte buffertkapacitet thats orsakar den .. några idéer? - Jag har aktuell Video codec (K-Lite Codec Pack) |
|
| |||
| |||
| Flash Video? Kontrollera att du har den senaste versionen av Flash, IE eller Mozilla, (eller alla tre) också se till att grafikdrivrutinerna är korrekta och aktuella för enheten. Även om du nyligen omformaterad du kanske nyligen har placerat en ny brandvägg på datorn. Kontrollera att brandväggen är inte Messing med internetuppkoppling. Några andra saker som gör video frysa alltför många andra program som körs i bakgrunden (eller förgrund). Se till att de flesta onödiga program stoppas. Se också till att videon är direktuppspelade innan du försöker att spela det. (Du kan inte spela upp en video om du inte har hämtat ännu:-p) |
|
| |||
| |||
| - Jag har installerat den senaste versionen av Flash - Jag har ingen brandvägg störande. - Även när videon helt nerladdningar det fortfarande fryser. - Jag har rätt och upp för dagen VGA drivrutin |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| YouTube Video | capper | General Software Chat | 3 | 4 november 2009 12:25 |
| Frysning när Watching Videos | xZoDiACx | Multimedia & Codecs | 6 | 18 juni 2009 11:37 |
| ISOs Videos | CodeFreakC | Multimedia & Codecs | 3 | 26 juni 2008 05:28 |
| Homemade Videos - hemgjorda videoklipp | ComputerGuy | Multimedia & Codecs | 8 | 5 juni 2008 15:46 |
| Kan du inte se videos ????????????? | riosfernando | Multimedia & Codecs | 6 | 20 januari 2008 15:03 |
| Thread Tools | |
| |