![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har for nylig købt en hjemmeside med mit domæne navn, og jeg har haft det overføres af sælgeren, men jeg kan ikke se min hjemmeside, jeg har brug for at finde filerne på min hjemmeside, men jeg har ingen idé om hvor jeg skal kigge . Kan nogen sætte mig i den rigtige retning, tak. |
|
| |||
| |||
| Kan du give mere info, ligesom der driver dit websted, og hvad dit domæne?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hej tak for repling Jeg har nu fået mine filer, og jeg kan se mit site, takker igen for dit hurtige svar |
|
| |||
| |||
| OK, godt klaret!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hej! Website Vids Don't Work Selv med Slettet Temp filer og nyeste Flash | Zakia | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 8 oktober 2009 10:20 |
| Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | 3 marts 2008 12:58 |
| Best gratis hjemmeside for at oprette et websted? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Re: c: \ Programmer \ Fælles filer \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojanske | cjd666 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 21. nov 2007 14:14 |
| C: \ Programmer \ Fælles filer \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojanske | Ancodi | Virus, Spyware & Sikkerhed | 13 | 17 november 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |