mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Website filer

Reply

Thread Tools
Old 23 marts 2008, 09:18
Ny Medlem Gruppen

Default Website filer

Hej Jeg har for nylig købt en hjemmeside med mit domæne navn, og jeg har haft det overføres af sælgeren, men jeg kan ikke se min hjemmeside, jeg har brug for at finde filerne på min hjemmeside, men jeg har ingen idé om hvor jeg skal kigge . Kan nogen sætte mig i den rigtige retning, tak.
Old 23 marts 2008, 09:44
Donor-Gruppen

Default Website filer

Kan du give mere info, ligesom der driver dit websted, og hvad dit domæne?

Old 23 marts 2008, 09:52
Ny Medlem Gruppen

Default Website filer

Hej tak for repling Jeg har nu fået mine filer, og jeg kan se mit site, takker igen for dit hurtige svar
Old 23 marts 2008, 09:58
Donor-Gruppen

Default Website filer

OK, godt klaret!

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hej! Website Vids Don't Work Selv med Slettet Temp filer og nyeste Flash Zakia Webbrowsere & FTP Klienter 0 8 oktober 2009 10:20
Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi filer? Kona1984hawaii Multimedia & Codecs 9 3 marts 2008 12:58
Best gratis hjemmeside for at oprette et websted? mxmad32 Web Design, Hosting & SEO 9 10 januar 2008 11:58
Re: c: \ Programmer \ Fælles filer \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojanske cjd666 Virus, Spyware & Sikkerhed 3 21. nov 2007 14:14
C: \ Programmer \ Fælles filer \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojanske Ancodi Virus, Spyware & Sikkerhed 13 17 november 2007 02:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.