mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Nettstedet filer

Reply

Thread Tools
Old 23 mars 2008, 09:18
New Member Group

Default Nettstedet filer

Hei Jeg har nylig kjøpt et nettsted med domenenavn, og jeg har hatt det tranfered av selgeren, men jeg kan ikke se webområdet mitt, jeg trenger å finne filer på nettstedet mitt, men jeg aner ikke hvor jeg skal lete . Kan noen sette meg i riktig retning, takk.
Old 23 mars 2008, 09:44
Donor Group

Default Nettstedet filer

Kan du gi mer info, som hvem som driver nettstedet og hva domenet ditt er?

Old 23 mars 2008, 09:52
New Member Group

Default Nettstedet filer

Hei takk for repling Jeg har nå fått filene mine, og jeg kan se på webområdet mitt, takker igjen for rask respons
Old 23 mars 2008, 09:58
Donor Group

Default Nettstedet filer

OK, well done!

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hei! Nettstedet Vids Don't Work Selv med slettede Temp filer og siste versjon av Flash Zakia Nettlesere & FTP Clients 0 8 oktober 2009 10:20
Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi-filer? Kona1984hawaii Multimedia & Kodeker 9 3 mars 2008 12:58
Best gratis nettsted for hosting et nettsted? mxmad32 Web Design, hosting & SEO 9 10 januar 2008 11:58
Re: C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan cjd666 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 21 nov 2007 14:14
C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan Ancodi Virus, spionprogrammer og sikkerhet 13 17 nov 2007 02:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.