![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har nylig kjøpt et nettsted med domenenavn, og jeg har hatt det tranfered av selgeren, men jeg kan ikke se webområdet mitt, jeg trenger å finne filer på nettstedet mitt, men jeg aner ikke hvor jeg skal lete . Kan noen sette meg i riktig retning, takk. |
|
| |||
| |||
| Kan du gi mer info, som hvem som driver nettstedet og hva domenet ditt er?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hei takk for repling Jeg har nå fått filene mine, og jeg kan se på webområdet mitt, takker igjen for rask respons |
|
| |||
| |||
| OK, well done!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hei! Nettstedet Vids Don't Work Selv med slettede Temp filer og siste versjon av Flash | Zakia | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 8 oktober 2009 10:20 |
| Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi-filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Kodeker | 9 | 3 mars 2008 12:58 |
| Best gratis nettsted for hosting et nettsted? | mxmad32 | Web Design, hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Re: C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 21 nov 2007 14:14 |
| C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 17 nov 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |