![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har nyligen köpt en hemsida med min domän namn, och jag har haft det tranfered av säljaren, men jag kan inte se min hemsida, jag måste hitta filerna på min webbplats men jag har ingen aning om vart jag ska leta . Kan någon få mig i rätt riktning tack. |
|
| |||
| |||
| Kan du ge mer info, precis som driver din webbplats och vad din domän?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hej Tack för repling Jag har nu fått mina filer och jag kan se min sida, tack igen för ditt snabba svar |
|
| |||
| |||
| OK, bra gjort!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hej! Webbsida Vids Don't Work Även med Utgår temporära filer och senaste Flash | Zakia | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 8 oktober 2009 10:20 |
| Konvertera. Mov (Quicktime) filer till. Avi-filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | 3 mars 2008 12:58 |
| Bästa gratis hemsida för en webbplats? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 januari 2008 11:58 |
| Re: C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 21 november 2007 14:14 |
| C: \ Program \ Common Files \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 17 november 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |