mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Website indlæses ikke korrekt

Reply

Thread Tools
Old 22 februar 2008, 12:11
Donor-Gruppen

Nå Jeg har det problem, at dette websted er ikke laste ordentligt meget oftern, min browsere siger det stadig lastning, men at det ikke gør noget, og bare bliver "hængende" kun synes at ske på denne hjemmeside Men jeg er bruger den nyeste version af Opera, nogen, der ved, hvordan man kan løse dette?

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 22 februar 2008, 17:01
Redaktør Gruppen

Nej, jeg har ikke det problem. Jeg bruger Firefox skønt.

Jeg er ud til at fyre op en VM og vil hente Opera og se om jeg får de samme resultater. Det vil være en ren installation af XP.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 22 februar 2008, 17:48
Redaktør Gruppen

Jamen jeg browsing denne tråd i Opera, og det synes at virke helt fint. Jeg har lige hentet den, aldrig brugt det før.

Er det kun ske på denne hjemmeside? Eller er det på masser af websteder? Hvis bare denne hjemmeside Jeg foreslår, at du klare alle dine browser-objekter, cookies etc, og prøv igen. Hvis der stadig ingen held kan du prøve at geninstallere Opera.

Hvis det ikke fungerer hovedet over til Malware afsnittet og gøre det skridt i den klæbrige øverst. (Dette VM kører for langsomt til at forsøge at indsætte et link .. Sorry) Så skriv en HJT log, og jeg vil komme igen og få et kig på den for at se, hvis der er malware gør noget.

Håber, at dette er af nogle brug for dig.

Old 23 februar 2008, 03:52
Donor-Gruppen

Det er kun dette websted, og jeg vil prøve, hvad du surgested senere i dag, har ikke tid i øjeblikket
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.