![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå Jeg har det problem, at dette websted er ikke laste ordentligt meget oftern, min browsere siger det stadig lastning, men at det ikke gør noget, og bare bliver "hængende" kun synes at ske på denne hjemmeside Men jeg er bruger den nyeste version af Opera, nogen, der ved, hvordan man kan løse dette?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, jeg har ikke det problem. Jeg bruger Firefox skønt. Jeg er ud til at fyre op en VM og vil hente Opera og se om jeg får de samme resultater. Det vil være en ren installation af XP.
|
| |||
| |||
| Jamen jeg browsing denne tråd i Opera, og det synes at virke helt fint. Jeg har lige hentet den, aldrig brugt det før. Er det kun ske på denne hjemmeside? Eller er det på masser af websteder? Hvis bare denne hjemmeside Jeg foreslår, at du klare alle dine browser-objekter, cookies etc, og prøv igen. Hvis der stadig ingen held kan du prøve at geninstallere Opera. Hvis det ikke fungerer hovedet over til Malware afsnittet og gøre det skridt i den klæbrige øverst. (Dette VM kører for langsomt til at forsøge at indsætte et link .. Sorry) Så skriv en HJT log, og jeg vil komme igen og få et kig på den for at se, hvis der er malware gør noget. Håber, at dette er af nogle brug for dig.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Det er kun dette websted, og jeg vil prøve, hvad du surgested senere i dag, har ikke tid i øjeblikket |