![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No Minulla on se ongelma, että tällä sivustolla ei lataudu oikein hyvin oftern, minun selaimet sanoo vielä lastaus, mutta se ei tee mitään, ja juuri saa "jumissa" vain näyttää käydä sivuillamme vaikka olen käyttäen uusimman version Opera, kukaan tiedä miten ratkaisen tämän ongelman?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei, minulla ei ole sitä ongelmaa. Käytän Firefoxia vaikka. Olen pois tulipalo jopa VM ja lataa Opera ja katso jos saan samat tulokset. Se on puhdasta asennusta XP.
|
| |||
| |||
| No olen selailemassa lanka Opera, ja se näyttää toimivan aivan hyvin. Minä vain ladanneet sen, ei koskaan käyttänyt sitä ennen. Onko se vain tapahtuu tämän sivuston? Vai onko se paljon sivustoihini? Jos vain tämän sivuston sinun tyhjentää kaikki selaimen esineitä, evästeet etc ja yritä uudelleen. Jos vielä ole onnea yrittää uudelleenasentamistoiminnot Opera. Jos tämä ei toimi pään yli, että Malware osastossa ja tehdä toimenpiteet, tahmea yläreunassa. (Tämä VM on käynnissä hitaasti yrittää lisätä linkkiä .. Anteeksi) Sitten lähettää HJT log ja aion tulla ja on tarkastella sitä, onko siellä on haittaohjelmien tehdä jotain. Toivomme, että tämä on jotain hyötyä sinulle.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Se on vain tällä sivustolla, ja aion kokeilla, mitä surgested myöhemmin tänään, ei ole aikaa tällä hetkellä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vanha PC ei ole valtaa tai postitse kunnolla | lnickolej | Rautatavaran Chat | 2 | 3. Jun 2009 14:00 |
| Parhaat vapaat verkkosivuilla sivustoa? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10th Jan 2008 11:58 |
| Ei voi kytkeä minun tuuletin kunnolla! | slipend | Rautatavaran Chat | 2 | 3. Sep 2007 07:32 |
| Paypal ei lataudu oikein | barnseytheref | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 19th Jun 2007 08:31 |
| Windows ei toimi oikein? | alex | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 4. toukokuuta 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |