![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik heb het probleem dat deze website niet correct laden zeer oftern, mijn browser zegt dat het nog laden, maar het doet niets, en net krijgt "geplakt" alleen lijkt te gebeuren op deze website al, ik ben met behulp van de nieuwste versie van Opera, iedereen weet hoe dit oplossen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, ik heb niet dat probleem. Ik gebruik Firefox wel. Ik ben af te vuren op een VM en download Opera en kijken of ik dezelfde resultaten. Het zal een schone installatie van XP.
|
| |||
| |||
| Nou ik ben het browsen deze draad in Opera en het lijkt te werken absoluut prima. Ik heb net gedownload, nooit het eerder gebruikt. Is het alleen gebeuren op deze site? Of is het op veel websites? Als alleen op deze website Ik stel voor dat je alle voorwerpen van uw browser, cookies etc en probeer het opnieuw. Als er nog steeds geen geluk probeer het opnieuw installeren van Opera. Als dat niet werkt dan naar de afdeling Malware en doen de stappen in de kleverige aan de top. (Dit VM draait langzaam om te proberen en plaats een link .. sorry) Dan na een HJT log en ik zal komen en het eens te bekijken om te zien of er malware doet iets. Hoop dat dit is wat voor u voordelig zijn.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Het is alleen deze website, en ik zal proberen wat je surgested later vandaag, hebben niet de tijd op het moment |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Oude PC niet opstarten of post goed | lnickolej | Algemeen Hardware Chat | 2 | De 3 juni 2009 14:00 |
| Beste gratis website voor het hosten van een website? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 Jan 2008 11:58 |
| Kan geen verbinding mijn ventilator goed! | slipend | Algemeen Hardware Chat | 2 | 3e sep 2007 07:32 |
| Paypal niet goed geladen | barnseytheref | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 19 jun 2007 08:31 |
| Windows niet goed? | linasita | Windows besturingssystemen | 0 | De 4 mei 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |