mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Nettstedet vil ikke belaste riktig

Reply

Thread Tools
Old 22. Feb 2008, 12:11
Donor Group

Default Nettstedet vil ikke belaste riktig

Vel Jeg har problemet at dette nettstedet er ikke lasting skikkelig svært oftern, mine lesere sier det fortsatt lasting, men det trenger ikke gjøre noe, og bare blir "sittende fast" bare synes å skje på denne nettsiden skjønt, jeg bruker den nyeste versjonen av Opera, alle vet hvordan de skal løse dette?

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 22. Feb 2008, 17:01
Moderator Group

Nei, jeg har ikke det problemet. Jeg bruker Firefox skjønt.

Jeg er til brann opp et VM, og vil laste ned Opera og se om jeg får de samme resultatene. Det vil være en ren installasjon av XP.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 22. Feb 2008, 17:48
Moderator Group

Vel jeg leser denne tråden i Opera og det ser ut til å virke helt fint. Jeg har akkurat lastet det ned, aldri brukt det før.

Skjer det bare skje på dette området? Eller er det på mange nettsteder? Hvis bare dette nettstedet Jeg foreslår at du fjerner alle nettleseren objekter, cookies osv, og prøv igjen. Hvis fortsatt nei prøve installere Opera.

Hvis det ikke fungerer hodet over til Malware og gjøre trinnene i klebrige øverst. (Dette VM kjører for sakte å prøve og sette inn en link .. Beklager) Then poste en HJT logg, og jeg vil komme bort og ta en titt på den for å se om det er malware gjør noe.

Håper dette er til nytte for deg.

Old 23. Feb 2008, 03:52
Donor Group

Det er kun denne nettsiden, og jeg vil prøve det du surgested senere i dag, har ikke tid akkurat nå
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Gamle PCen ikke oppstart eller legge ordentlig lnickolej General Hardware Chat 2 3 juni 2009 14:00
Best gratis nettsted for hosting et nettsted? mxmad32 Web Design, hosting & SEO 9 10 januar 2008 11:58
Kan ikke koble min fan ordentlig! slipend General Hardware Chat 2 3dje sep 2007 07:32
Paypal ikke lastes inn på riktig måte barnseytheref Nettlesere & FTP Clients 1 19 juni 2007 08:31
Windows ikke fungerer? alex Windows-operativsystemer 0 4 mai 2007 07:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.