![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tja Jag har problemet att denna webbplats inte lastning ordentligt mycket oftern, min webbläsare säger att det fortfarande lastning, men att den inte gör något, och blir bara "fastnar" bara tycks hända på denna webbplats även om jag använder den senaste versionen av Opera, någon som vet hur man rättar till detta?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nej, jag har inte det problemet. Jag använder Firefox dock.
Jag iväg till brand upp ett VM och kommer att ladda ner Opera och se om jag får samma resultat. Det kommer att bli en ren installation av XP.
|
|
|||
|
|||
|
Tja jag surfar denna tråd i Opera och det verkar fungera alldeles utmärkt. Jag hämtade den, aldrig använt den förut.
Är det bara ske på denna webbplats? Eller är det på många webbplatser? Om just denna webbplats Jag föreslår att du rensa alla webbläsaren objekt, cookies etc och försök igen. Om fortfarande ingen lycka försöker installera Opera. Om detta inte fungerar huvudet över till Malware avsnitt och göra åtgärder i sticky längst upp. (Detta VM är igång för långsamt för att försöka sätta in en länk .. Sorry) Sen efter en HJT log och jag kommer komma över och titta på den för att se om det finns malware gör något. Hoppas detta är till nytta för dig.
|
|||
|
|||
|
Det är bara denna hemsida, och jag kommer att prova vad du surgested senare i dag, har inte tid just nu
|